/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gave ideer til murersvend ?
Fra : Koenkarla
Vist : 4719 gange
227 point
Dato : 24-08-08 19:26

Hejsa

Så er den gal igen denne gang mangler jeg hjælp til en gave en min svorger der bliver færdig som murer. Men hvad gir man sådan en gut ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-08 19:29

Værktøj så han kan murer i fritiden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-08 19:33

Stort vatterpas, murerskerer, murersnor og hvad de ellers bruger til faget

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-08 19:36

Og naturligvis en stor spand han kan røre lort op i som det nu kaldes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-08 19:39

et HUS - et godt gammeldags bjælkehus uden et eneste søm osv

haaaaaaaaaaaaaaaar fjernet fluebenet så kommer ikke igen

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 24-08-08 19:40

Citat
Og naturligvis en stor spand han kan røre lort op i som det nu kaldes

Måske ilægge en flaske et eller andet sammen med Nordsteds udmærket ide

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 237 point
Dato : 24-08-08 19:43

Evt. en murespand med diverse lækre sager, som han måske ikke køber og nyder til daglig.

Naturligvis pyntet og pakket i celofan.

Hanne

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 24-08-08 19:48

hejsa , ja alle de gode gaver er nævnt, så kommer jeg med et ganske ordinært svar , en murerske i sølv eller guld med halskæde
håber i skal ha fest
constancef

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-08 19:54

Skulle det være så heldigt, at han mangler en håndmikser, er det et oplagt emne, som kommes i en murespand

Godkendelse af svar
Fra : Koenkarla

Dato : 24-08-08 19:58

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-08-08 19:59

og husk at fylde spandenmed beton. så går der lidt tid med at pakke gaven ud

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-08-08 20:04

Citat
og husk at fylde spandenmed beton. så går der lidt tid med at pakke gaven ud

Koenarla - Velbekomme!

God fornøjelse!

Hanne