/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
natur resavat eller ej
Fra : gal
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 12-03-03 22:20

hvad syntes i om at der skal (måske) laves reservater rundt omkring i danmark

mvh gal

Kommentar
Fra : msv65

Dato : 02-08-04 18:57

Ja hvorfor ikke, det kan kun være i de flestes interese at der bliver flere områder hvor både flora og fauna trives uforstyret.

Kommentar
Fra : Tolle44

Dato : 13-06-05 21:44

Det er da bare møj fedt! Håber virkelig jeg kan komme du og skyde... jEG MANGLER BARE EN PARTNER.....Nogen der bor i området sjæland og har luftgevær?? Jeg skyder mest fugle og nogle storvildt...

Håber det var godt med en mening :)

MVH Tolle44