/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Dell laptop + ekstern skærm
Fra : godtur_dk
Vist : 2250 gange
450 point
Dato : 24-08-08 16:30

Hej alle..

Kan det passe, at jeg ikkekan sætte denne bærbare:
Dell Inspiron 1525
http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspnnb_1525?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~tab=bundlestab

sammen med denne skærm:
SyncMaster 226BW
http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=computersperipherals&subtype=monitors&model_cd=LS22MEWSFV/EDC

Så vidt jeg kan se, kræver skærmen følgende tilslutning: D-sub, DVI-D, hvilket laptoppen ikke understøtter, eller hvad? Eller misforstår jeg noget?

Tak.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-08-08 16:45

Citat
Så vidt jeg kan se, kræver skærmen følgende tilslutning: D-sub, DVI-D, hvilket laptoppen ikke understøtter, eller hvad? Eller misforstår jeg noget?

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=computersperipherals&subtype=monitors&model_cd=LS22MEWSFV/EDC&fullspec=F

Kik lige på din link 1 gang til, du skal inde under alle specifikationer, så seer det ud til den kan køre analog, så den kan køre det hele.

Kommentar
Fra : godtur_dk

Dato : 24-08-08 16:57

Vil det sige, at det kabel som følger med skærmen kan gå ind i den Dell'en?

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 460 point
Dato : 24-08-08 17:13

Ja, som jeg læser det "Analog RGB" skulle være det samme som VGA som den har et stik

eller skal du have sådan en adabter http://www.av-connection.dk/?PGr=620&ML=412

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-08-08 17:14

Men håber da lige der er en mere der giver mig ret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-08-08 18:27

Jeg ser det som en VGA port på comp
og DVI på skærmen
Men der findes overgangskabler som skulle kunne klare opgaven.

Godkendelse af svar
Fra : godtur_dk

Dato : 24-08-08 22:38

Tak for svaret ocorner.
Ville gerne have delt pointsene, men er desværre ikke muligt.

Tak for hjælp - og link!

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 24-08-08 23:34

Dejlig at kunne hjælpe