/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Yamaha RD 350 YPVS
Fra : olhund
Vist : 735 gange
15 point
Dato : 23-08-08 18:16

hej
jeg er bliv tilbudt en sådan en yamaha RD350 YPVS og nu ville jeg lige høre er der nogle gang i sådan en jeg ved godt at jeg ikke kan samme line den med en 600 eller 750 og jeg skal giv 23000 for den.en årg 94 kørt 30.000

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 25 point
Dato : 23-08-08 19:04

Det er en hidsig lille racermaskine......når altså den virker......det er en skodmaskine.......det er det mest positive jeg kan sige om sådan en

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-08-08 19:12

Hm
Det er en meget hurtig knallert, to-takt motor. Som har haft store interesse for dem der ynder at køre stærkt.

Så der er jo en risiko for den har fået lidt tæsk på vejen til de 30.000
Med noget der har 14 år på bagen, handler det meste vel om stand og tillid.

Personligt ville jeg vælge 4 takt med lidt større motor ccm, men jeg skal heller ikke race.

Den lille raket går til 100 på omkring 4-5 sekunder, så den er lidt hidsig.

God fornøjelse - husk at leve længe.

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : olhund

Dato : 23-08-08 19:13

Tak for svaret dova.
det vel sig ikke en maskine der er ved at købe eller nemer sagt byt for han vel byt men min bil

Kommentar
Fra : olhund

Dato : 23-08-08 22:10

att Benjamin.Hansen
tak for dit svar
jeg ville også helst have en ligt stør mc men jeg har kun min bil at bytte da fru og har dumme også havd det ang vi tro at vi kunne stole på en ven men det kunne vi ikke så det koster os dyrt + entur i rki ellers have jeg søgt om et låne til en ligt stør motorcykel for jeg har en kawasaki zz-r 600 til 27.000 og en yamaha fz 750 Genesis til 28000 kr