/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Livsfanger bevilget bryllupsre
Fra : Klumme
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 23-08-08 08:52

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

http://www.bt.dk/article/20080823/krimi/80823001/

Nu må de brandbrølemig ta' sig sammen. Først tillader man 2 morderiske psykopater, som afsoner livstidsdomme at de gifter sig og i forlængelse af denne parodi en kort bryllupsrejse. LOOL Det lyder som som et manuskript til en sketch i Cirkusrevyen. Ærlig talt...Hvor snotdumme har fængselsvæsenet/politiet lov til at være??

Ganske vist er de bevilgende myndighederne finske........ men alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 09:16

de håber vel på at de slår hinanden ihjel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 09:19

LOOOL Så opfinsksomme er de sgu ikke deroppeovre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 09:31

Citat
Også de danske politimyndigheder skulle være blevet advaret om de to morderes flugt – og der holdes øje med den røde Saab ved såvel Helsingborg-Helsingør overfarten som ved Øresundsbroen.

JOJO - den beholder de da helt sikkert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 09:34

Det må være en joke. Så åndsforladte kan man sgu ikke være som myndighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 09:40

tjaeeeh - nogen mener jo at kriteriet for optagelse på politiskolen er hjernedød

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 09:51

Hædr hædr... hvor er du ond nu mirit hehehe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-08-08 13:51

Der kan du se hvordan det kan gå !!!
Leif er stadig på bryllupsrejse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-08-08 18:23

Så skulle den rejse være slut

http://www.bt.dk/article/20080824/krimi/80824035/

hvis nordmændene kan finde beviser

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-08 18:24

glemte

Citat
Vi har pågrebet to finske statsborgere, og mener det er de efterlyste personer der er tale om. De passer til beskrivelsen, men vi har ikke fundet identitets-papirer på dem, så vi er ikke hundrede procent sikre, siger operationsleder Per Stiegler fra Hordaland politidistrikt.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 24-08-08 21:11

Tak for svaret ans. Vedr. bryllupsrejsen var det åbenbart ikke helt sandt, hvad avisen først refererede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-08-08 18:47

Selv tak