/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mp3 til pc
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 571 gange
300 point
Dato : 22-08-08 12:18

Har en Lydbog i Mp3 format som jeg gerne vil have lagt over på min pc.

Windows media player snakker om ukendt format.

Hvad kan jeg gøre?

VH

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-08-08 12:38

Prøv at bruge dette gratis program,Free Mp3 Wma Converter og så lave din mp3 om til Wma

http://koyotstar.free.fr/indexEn.html

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-08-08 12:41

Er det ikke muligt at rippe og gemme i Mp3 formatet ?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-08-08 12:54

Jo da,på samme side er der en der hedder Free CD Ripper V 1.5,så mon ikke den kan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 14:14

Mange lydbøger er "beskyttede" og skal loade et lille program (code) der låser dem op.....

Så det er ikke sikkert du bare kan rippe...

Du er muligvis nødt til at lave et image af ORIGINALEN....

Er det den du har eller er det blot en kopi... ????

Set er lidt samme princip som PLAY bruger....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-08-08 14:36

Har originalen og aner ikke hvad ert Image er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 14:50

Er det på cd du har originalen eller er den downloadet....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-08-08 18:11

Har den på CD

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 22-08-08 21:10

Den "nemmeste" løsning bliver nok at optage den medens du hører den (det er der flere programmer der kan klare) (tidskrævende) (den kan jo passe sig selv f. eks. en nat)

Et image af CD er også en mulighed (det giver så bare en ny CD)

Endelig er muligheden at convertere mp3-filen til wave-format og derefter tilbage igen...

Men det er IKKE givet det virker da den muligvis ikke kan konverteres uden "låsen" er aktiveret.

Jeg har konverteret visse lydbøger der har været downloadet (betalt) dermed lå de allerede på harddisken og kunne konverteres derfra til NY mp3 da "låsen" jo også lå der....

Du kan da prøve om den vil
http://www.convertmp3towav.com/

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-08-08 22:09

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 22:15

Selv tak....

Virkede det