/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ekstra side ved lukning
Fra : fredag
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 22-08-08 08:14

Hej, på min stationære har jeg explorer 7,0 og har på det seneste oplevet at når jeg er færdig med at bruge den og lukker den ned, så kommer der en ekstra side -about blank som skal lukkes og tilsidst en fejlmeddelelse som kan sendes ind...Hvad kan det være galt?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-08 08:36

Blanke sider (about:blank) som man ikke har 'bedt om' tyder på snavs (Spyware). Højst sandsynligt en hijack af din browser og dermed din pc.

Tjek lige hér med Ewido: http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 09:09

hvis du opretter dig her (gratis)

http://www.malwarecheck.dk/forum/

og i kategorien lige omtaler dit problem og beder om det sikkerheds check er du godt hjulpet

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 25-08-08 11:18

Tak for svaret molokyle. Det var lige det der skulle til og nu opfører den sig normalt igen.