/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke opdatere
Fra : bauchmann
Vist : 519 gange
300 point
Dato : 20-08-08 19:02

Hej
Min kæreste har en bærbar med Vista. I dag var der en vigtig opdatering. Der kom en meddelelse Works 8msi og der bad om works installations diskette. Den fulgte ikke med computeren der er forholdsmæssssig ny, så hvad skal hun gøre?

Torben

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-08-08 19:06

Lyder som noget underligt noget normalt skal der ikke andet til end opdateringen via nettet.Er du sikker på det ikke er fake prøv at se under tilføj og slet programmer og datoen i dag der skal den så ligge ellers er der noget mystisk ved det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-08-08 19:07

ups tilføj og fjern hedder det under programmer kontrolpanel

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 20-08-08 19:23

Dovnload den her - så skulle det virke....

Der er MANGE der har problemet da maskiner idag har installationen liggende på en anden partition på harddisken...

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=458985c3-9c6f-4049-81cd-0d0389c81f11

Alternativt kan du når den beder om installationen "vise" den stien til den du har på harddisken (altså resquepartitionen)

Men det skulle virke ved at installere den manuelt.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-08-08 19:24
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-08-08 19:25
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-08-08 19:26
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-08-08 19:32

Vil tro det er KB955428 som du har problemer med at installere. Prøv at hente opdateringen manuelt ved at gå til denne side:
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Works 8 (KB955428)
Hent “KB955428_da-DK.cab”, hvis det er en dansk Works du har installeret på din computer. Når du har hentet åbner du cab-filen, hvorefter du kopiere msp-filen ud på f.eks. skrivebordet. Dobbeltklik nu på msp-filen (KB955428_da-DK.msp). Efter lidt tid vil den så være installeret, hvilket du kan tjekke ved at gå til Kontrolpanel –> Programmer og funktioner –> Vis installerede opdateringer.
Prøvede det lige selv, ved at installere Works og installere denne opdatering manuelt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-08 19:36

Det er også den jeg har henvist til og som giver flere (over hele verden) problemer....

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 21-08-08 18:51

Tak for svaret refi. Det var lige der skulle bruges God afren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 19:42

Selv tak...