/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flashclip igen
Fra : Firstoftwo
Vist : 546 gange
300 point
Dato : 19-08-08 23:04

Jeg har godt nok acepteret et svar fra OVN i denne side http://www.kandu.dk/Spg123721.aspx
Men jeg har ikke lyst til at installere Firefox
Så jeg er åben for nye forslag igen hvor jeg ikke skal lede på et site for at finde programmet

På forhånd tak

Firstoftwo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-08 09:56

Citat
Men jeg har ikke lyst til at installere Firefox

Det er da frivilligt

Men hvad er dit spørgsmål ?

Eller er det fordi så mange som muligt (max 5 ) skal KØBE det gamle spørgsmål der jo tilsyneladende indeholder et svar du alligevel IKKE kan bruge

Så HVILKE forslag søger du og til HVAD

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 20-08-08 18:19

Hej Refi
De flash clip jeg gerne vil hente ned på min PC bliver åbnet i Macromedia Flash player, andre bliver åbnet af Quicktime player at You Tube er med også gør heller ikke noget. men slet ingen betingelse. Jeg ved ikke om det er svar nok

Det med at andre skal købe mine svar har jeg ikke engang tænkt på før du nævner det her, jeg har ikke rigtig noget at bruge mine points til det kan du også se i min historik.
Jeg håber du kan hjælpe

Så jeg er åben for nye forslag igen hvor jeg ikke skal lede på et site for at finde programmet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-08 18:22

Hvilket program ????

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 20-08-08 18:24

Macromedia player er 7

Nogle åbnes også i Adobe mediaplayer 9

Så det er jo en allrounder jeg gerne vil have
Mvh
Firstoftwo

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 20-08-08 18:30

http://www.learnphotoshopnow.com/main.html

Det er clips mage til dem der er i dette link

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-08 18:32

http://javimoya.com/blog/youtube_en.php

Denne behøver kun siden hvor de ligger (ingen URL)

Adobe Flashplayer (samme som Macromedia )
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 20-08-08 18:45

Opgaven (Problemet) er at jeg vil downloade flashclipsene så jeg kan lægger dem på min HD

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 20-08-08 18:57
Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 21-08-08 10:43

Tak for svaret refi. Og tak for din tålmodighed. siden jeg skal ind på er låst med et password men det har man måske en grund til