/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Peberkur
Fra : bigbeer
Vist : 2288 gange
200 point
Dato : 19-08-08 20:34

E der nogle der kender den kur som hedde peberkur

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-08 20:44

ja og ananas kur - kartoffelkur - eddike kur - grapefrugt kur osv osv osv - det nytter ikke at tro på mirakler

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 210 point
Dato : 19-08-08 20:55

Ja jeg har hørt om den - vist noget med at indtage 3 - 4 peberkorn om dagen

Det virker altså ikke, hvis det er vægttab, du ønsker - det eneste du kan opnå er at bøvse eller ondt i maven

Der er altså desværre ikke hurtige genveje til varigt vægttab!

Der er mange sider på nettet om slankekure og vægttab - bare prøv på google...

Men jeg kender flere, som har haft brug for støtte (hvem har ikke det) under vægttab - som er glade for denne side

http://hjemmet.slankedoktor.dk/?page=aboutloss

Godkendelse af svar
Fra : bigbeer

Dato : 19-08-08 21:06

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-08 21:07

Det er altså ikke helt hen i vejret.

Krydret mad kan øve forbrændinge, men af pebberkorn er den anbefalede mængde 5, og det hjælper som en skrædder et vist sted..

Snup du nogle stærke chilier

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 19-08-08 21:08

Selv tak - jeg ønsker dig held og lykke med evt. vægttab

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-08-08 22:03

jaja mirit kartoffelkuren i 85 efter Poul Slytters opskrift, glemmer jeg nok ikke lige med det vuns

Kommentar
Fra : bigbeer

Dato : 20-08-08 15:52

tak for alle jeres svar