/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Finde serie koden til mit spil
Fra : zandman
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 18-08-08 22:24

Hej.

Jeg har købt og installeret Company of heroes United Offensive for knap et års tid siden.

Nu har jeg netop skiftet over til Vista og vil derfor installere spillet igen.

Jeg har imidlertid mistet mit originale spil...jeg aner ikke hvem jeg har lånt det ud til eller om det bare er forsvundet.

Er der en måde man kan finde serie koden på... Jeg lavede nemlig en ISO af spillet.

Jeg har stadig min gamle xp installation på en anden disk. Og jeg har prøvet programmet "product key explorer" uden held.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 18-08-08 22:30

Hej Zandman!

Hvis du har registreret spillet hos spillets udvikler, så kan du via dem få en ny serie kode.

Tri

Accepteret svar
Fra : klamigen-lol

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-08 22:37

Citat
Jeg har stadig min gamle xp installation på en anden disk. Og jeg har prøvet programmet "product key explorer" uden held.

http://www.gtopala.com/
DEN FINDER ALLE GYLDIGE NØGLER + KODER
SE UNDER SECREATS ?? mit sprog.
ELLERS
Lad din puter søge ISO = pak den ud først, da der plejer at lægge en såkaldt licens
fil på den + også drev ?? DVD

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 22:38

Virker det ikke, har du IKKE LICENSEN til programmet...

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 22:39

Citat
Jeg har imidlertid mistet mit originale spil...jeg aner ikke hvem jeg har lånt det ud til eller om det bare er forsvundet.

Kommentar
Fra : zandman

Dato : 18-08-08 23:07

Jeg registrerer sjældent mine spil medmindre det f.eks. er EA hvor man får en brugerkonto der ligger online.

>Klamigen du får pointene for det bedste svar. Nu ville skæbnen tilfældigvis at min kollega skrev på msn mens jeg installerede det program du anbefalede at han vidste hvor den var. Nu har jeg sådan set også bare ledt i 3 timer efter det spil.

Jeg prøvede dog programmet alligevel for at få stillet min nysgerrighed men den kunne ikke finde min serial.

Magic jelly bean key finder kunne kun finde min company of heroes key men ikke opposing fronts. Men nu ser det så ud til at jeg ikke fik brug for nogen af delene i den her omgang. Jeg er bare glad for at kunne komme til at spille.

Og jeg forstod din hentydning....

Kommentar
Fra : zandman

Dato : 18-08-08 23:09

Som en sidebemærkning vil jeg anbefale folk at de begynder at købe deres spil online som downloads. Det har jeg gjort et stykke tid nu. Så skal man ikke bøvle med at have spillene liggende og flyde og man får samtidig opbevaret sine serials på nettet.

Smart og billigt især hvis man downloader fra usa.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 23:19

Citat
Jeg prøvede dog programmet alligevel for at få stillet min nysgerrighed men den kunne ikke finde min serial.

PRØV LIGE IGEN__når det er installeret, eller er der ''sgu'' noget galt
Jelly__mener jeg KUN kan hente MS koder tilbage.
Citat
Jeg registrerer sjældent mine spil medmindre det f.eks. er EA hvor man får en brugerkonto der ligger online.

Gør det EJ heller slv, da man som regel bliver OVERSPAMMET af andet-
Citat
Og jeg forstod din hentydning....

FEDT NOK_______tror jeg-
-------
Citat
Så skal man ikke bøvle med at have spillene liggende og flyde og man får samtidig opbevaret sine serials på nettet.

NORMALT, plejer jeg at sende KODER/ licenser til mig selv
på en MAIL_______til mig selv, og eller LÆGGER den til DO NOT DELETE.
_________

FINT du fik koden igen__
GOD ven du har __ der...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-08-08 10:04
Kommentar
Fra : zandman

Dato : 19-08-08 22:48

Magic jelly bean key finder er åbenbart blevet forbedret så for den fandt langt flest koder af alle programmerne jeg forsøgte med. Jeg kan måske have brugt det program du anbefalede forkert. Jeg gik ind under license keys eller noget i den retning. Den fandt call of duty koder og et par stykker til incl. microsoft koder til office og windows. Men ingen coh. Hverken den ene eller anden version.

En god grund til alligevel at overveje online køb af spil er prisen. På direct2drive.com sparer man ofte 100 kr. eller mere pr. spil. Eneste problem er at nogle spil er begrænset til kun at gælde visse lande.

Kommentar
Fra : zandman

Dato : 20-08-08 17:47

Hint: Hvis du har din gamle xp installation så gå ind under user account. Der står koden i mit tilfælde til både company of heroes og opposing fronts. Så lærte jeg også det.....

Men det er lettere ikke at smide sine koder væk