/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CHM fil virker ikke på min HP
Fra : rudik
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 18-08-08 16:32

Hej kære Kandu.dk brugere.
Jeg skal bruge lidt hjælp til at hører, om hvordan jeg kan lave min egen CHM fil. Altså en ms hjælpe fil.
Det er fordi jeg har en hjemmeside, hvor jeg lægger lidt guides op til folk der benytter programmer som Inventor og Autocad. så synes jeg det er smart hvis de lægger som CHM filer i stedet for PDF filer. For CHM er lette er finde rundt i , og smarte. Jeg er meget inspireret af denne tutorials " http://www.f1inschools.us/Misc/F1_2008.ZIP "

Spørgsmål. hvordan lægger jeg min CHM fil op? Jeg bruger Word to Chm programmet. Det gør det muligt for mig, at skrive hele guiden i Word og der efter konvertere til chm.

Min Chm fil. http://netkit.dk/Autocad/autocad.chm (Kan man gører sådan så billed og det hele , lægger i en chm fil. ?

Hjemmeside: www.netkit.dk - Til nybegyndere i Autodesk Inventor og Autodesk Autocad 2009

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-08-08 17:25

Sådan noget lignende>
http://www.danish-shareware.dk/soft/shelpm/

Gratis,ham der har lavet det er dansker.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-08-08 17:26
Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-08-08 17:59

Hvad skal jeg bruge det til manse?
Jeg kan jo godt lave en chm fil. Men jeg kan bare ikke lægge de op på min hjemmeside, hvor den så stadig virker med billeder og alt det.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-08-08 18:00

Et svar på mit spørgsmål vil også være. Hvis der er en der kan forklare på dansk hvordan en chm fil fungere.
Hvad lægger i selve filen og hvad gør ikke...

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 18-08-08 18:55

Jeg er kommet på en bedre ide, i mellem tiden. Det vil jo nok være bedre at jeg lave en html/css basseret guide der har nogle enkle javascript i sig. Så den stadig får samme funktion som et hjælpe vindue. Men kører over browser.

Annuller spørgsmålet
Fra : rudik

Dato : 18-08-08 18:56

Fandt på en bedre ide. Undskyld den spildte tid