/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med filen n4v-disp.dll
Fra : bentaagebryder
Vist : 454 gange
157 point
Dato : 16-08-08 18:52

Problem 1: Når jeg kører DxDiag i KØR får jeg hver gang slynget i hovedet: "Filen n4v er iKKE digitalt signeret. Du kan muligvis få en WHOL logo-d driver fra hardware-produceten!"
Problem 2: Kan denne brist være skyld i, at jeg ofte under læsning af f.eks. en avis o.l., får besked om "at der er genereret en fejl, og der kan skrives en logfil, hvorefter systemet kræver genstart".
Er der nogen af de erfarne pc-brugere der kan give mig et godt råd til løsning af de to problemer?
Venlig hilsen Bentaagebryder

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 167 point
Dato : 16-08-08 19:11

Det er dit grafikkort/driver - der laver ballade....

Det er sikkert et Nvidia, ikke ????

Godkendelse af svar
Fra : bentaagebryder

Dato : 16-08-08 19:20

Tak for svaret. Ja det er Nvidia. Jeg benytter Win 2000 NT Porf.
Bentaagebryder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 19:22

Citat
Enten har driveren ingen digital signatur, eller også er den signeret med en digital signatur, der ikke er godkendt af et nøglecenter. Du bør kun installere denne driver, hvis du har anskaffet den fra originalproducentens disc eller din systemadministrator.

Fra MS

Kommentar
Fra : bentaagebryder

Dato : 18-08-08 15:53

To gange gjorde REFI sig (som den eneste) den ulejlighed at give et bud på løsningen af mit problem. REFI var overbevist om, at problemet skyldtes mit grafikkort. Netop grafikkortet fik jeg udskiftet til et større og bedre i fjor - så det er nok ikke godkendt af Microsoft og derfor ikke blevet digitaliseret. Men det vigtigste er, at mit system kører upåklageligt - selv med 3-d-grafik. Så jeg kan leve med tingenes tilstand. Jeg fik derimod ikke svar på, hvorfor jeg får en fejllog, når jeg bl.a. har været inde for at læse aviser under Eniro. Men det korte af det lange er: AT REFI naturligvis skal belønnes med points for hans hurtige besvarelse. Kan KANDU sørge for, at dette sker. Og så vil jeg slutte med en tak til REFI og en hilsen til alle bag KANDU - et fortræffeligt tilflugtssted, når man har problemer!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-08 18:13

Du har da allerede givet mig point

Det gjorde du da du accepterede svaret

Så fremover når du stiller spørgsmål skal du IKKE acceptere et svar før "debatten" er færdig eller problemet løst

Men det lærer du hurtigt her....

Nu gjorde det så ikke så meget i dette tilfælde da det under alle omstændigheder er dit grafikkort der er problemet.

Men ved at accepter et svar "stopper" du mere eller mindre andre fra at deltage - ligeledes får du heller ikke mails HVIS andre svarer....

Håber du læser dette...

Kommentar
Fra : bentaagebryder

Dato : 18-08-08 18:22

Hej REFI

Tak for hurtigt svar. Det er forstået. Jeg lærer det nok. Tak for din bistand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-08 18:46

Selv tak....

Det skal nok komme med tiden....