/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
web camera
Fra : popo
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 16-08-08 11:19

Har instaleret Logitech web cam,når jeg starter programmet op,viser den et billed i 4 stykker .Er der nogen som kan hjælpe,

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-08-08 11:47

Du kan starte med at fortælle os hvilken model web cam du har.

Kommentar
Fra : popo

Dato : 16-08-08 12:16

Det er et logitech quick cam 1.1

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-08-08 13:11
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-08-08 13:12

Derfra kan du også opdatere driveren...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 16-08-08 13:14

Det var en utrolig lille skærmopløsning som max, måske problemet ligger der....

Max. video resolution skærmopløsningen 640 x 480 (15fps) 640 x 480 (15fps)

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-08 13:20

Angående FPS frame per second altså opdatering hastighed og opløsning.
Så har jeg fundet ud af at jo lavere eksponerings tid jo flere FPS.
og ja lavere opløsning jo flere FPS.

Der er i mit webcam program sådan en slider hvor man kan vælge eksponering altså hvor lys og mørkt billedet bliver og det kan altså godt anbefales og sætte den lavt og have god belysning så får man også meget bedre billed... afhænger dig af objektet ;)

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 17-08-08 21:26

Tak for svaret scootergrisen.

Kommentar
Fra : popo

Dato : 17-08-08 21:28

Har opgivet at få det til at virke,har prøvet at instalere på en anden pc,der virkede det med fint billed så jeg siger tak for svarene

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-08 21:32

Tja altså det kan måske være en indstilling som driller. måske det hjælpet og afinstallere også hente det nyeste software.

Eller hvis du virkelig vil geninstallerere windows.