/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
godnat sangen
Fra : the_fox
Vist : 667 gange
20 point
Dato : 15-08-08 22:31

hej
jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe med gammel børnesang der hedder GODNATSANGEN og er med TROLDERIK
jeg vil blive meget glad vis der er nogle der ved hvor man kan købe eller få den
hilsen the_fox

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 22:40

hvad med you tube

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 15-08-08 22:41

Der er den IKKE jeg ville selv meget gerne have hørt den igen, det var min søns ynglings god nat sang,

Kassette båndet eksisterer ikke mere

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 15-08-08 22:48

har kigget på youtube men den er der heller
det er bare avgeligt jeg har teksten til den vis du vil have den nordsted1 så ligger jeg den her ind men jeg savner nu selve sangen kan bare huske den og den vækker mange dejlige minde
men vil gerne have flere svar jer andre vis i kan hjælpe mig og andre med den her sang

Godkendelse af svar
Fra : the_fox

Dato : 15-08-08 22:50

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-08 22:54

The fox, jeg vil meget gerne have teksten, jeg husker ikke så meget af den

Nu er klokken blevet mange, snart er dagen og legen forbi - og så kan jeg ikke lige huske mere

Kommentar
Fra : the_fox

Dato : 17-08-08 12:47

vis der er andre der vil have teksten til godnat sangen så bare sig til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-08 12:58

The_fox

Andre kanduer ser ikke lige det du har skrevet her. Når spørgsmålet er lukket/accepteret, så skal man betale point for at åbne og læse det.

I dette spørgsmål, koster det to point.... men jeg har tilbudt klaudi teksten, hvis han er interesseret