/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
POP UP REKLAMER
Fra : ilgp
Vist : 826 gange
100 point
Dato : 14-08-08 16:44

Hej.Efter at jeg har været inde på en side for at lægge kabale er jeg begyndt at få pop up reklamer lige midt i når jeg sidder og arbejder med et eller andet.Har stillet på mit antivirus program,men får atadig disse pop ups.Jeg ved at man kan stille på pc eren et eller andet sted,så man kan sortere dem alle fra.Er der en herinde der lige kan hjælpe lidt? På forhånd tak!
Venligst ilgp

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 17:02

gå ind i egenskaber for internet eksplore derefter ind i beskyttelse af personlig oplysninger ... sæt vinge i bloker popup-vinduer!

Håber det er løsningen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 17:03

popup reklamer kan være malware så vær forsigtig

men som du spørger så op i funktioner - blokering af popup vinduer og klik på slå popup reklamer til

fortsætter det skal du nok lige have scannet din pc

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 17:09

ellers prøv med popupstopper!! http://www.pcworld.dk/download/38

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 17:10

Citat
Bannerreklamer bliver ofte misbrugt til malwareangreb. Du bør derfor blokere bannerreklamer. Det gratis tilføjelsesprogram IE7 PRO har, blandt andre nyttige funktioner, en udmærket reklameblocker. Programmet er oversat til dansk, og kan hentes her
http://www.ie7pro.com/ - ville jeg kraftigt anbefale

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=949 du kan finde flere sikkerheds indstillinger i forum

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-08 20:02

Har haft samme problem -- fandt ud af at det var en malware / spyware -- fjernede den med superantispyvarefri -- gratis

www.superantispyware.com

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 14-08-08 23:16
Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 19-08-08 21:21

Hej.Scanner hver eneste dag,har sat flueben i blokering af pop up.Bullguard har taget et par malware og et par cookiesinfektioner.Jeg tør ikke downloade nogen programmer.Et par gange er der pludseligt kommet en firkant op på skærmen hvor der er en bjælke der begynder at scanne,den stopper jeg og kører ikke filen,men annulerer.Lagde i dag mærke til at der nedenunder stod cybercity,og det er IKKE cybercity,da de ikke gør den slags.Jeg har ingen problemer ved mails,har bl.a den gratis spamfighter og har tænkt på at derigennem på et program til malware.Det er svært når man ikke har en dyt forstand på det,og ikke vil kvaje sig.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 23-08-08 22:01

Tak for svaret anuarak.Har nu klaret problemet.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 24-08-08 21:41

selv tak ilgp

anuarak