/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lydfiler
Fra : reneholm
Vist : 4851 gange
100 point
Dato : 14-08-08 13:51

Jeg er på jagt efter nogle lydfiler med klapsalver, publikum, jubel, som om man er til feks fodbold, men kan ikke finde noget på nettet, har søgt via google, nogen der kender en side med sådan noget?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-08-08 13:54
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 14-08-08 13:56
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 14-08-08 13:58

Hov forkerte link
her:
http://www.pacdv.com/sounds/applause-sounds.html

Men ellers så skriv

"applause sound" på google

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 14-08-08 14:01

at skive lydeffekter er et vidt begreb og så det på dansk hvilket betyder at der kun kommer få sider frem. Skriver du "applause" og så "sound effect" eller bare sound søger du mere specifikt efter det du vil finde

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 14-08-08 14:09

Jeg kigger lige på siderne og søger efter de ord som står så vender jeg tilbage..

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-08 17:55

Det var ikke meget vi hørte fra dig_?

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 24-08-08 19:01

Jeg købte nogle via de sider som boibbo viste så der tildeler jeg pointene..

Tak for hjælpen forresten..

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 24-08-08 19:01

Tak for svaret boibbo.