/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
logo...
Fra : KennethD01
Vist : 435 gange
45 point
Dato : 12-08-08 22:54

er der nogen der ved om der er et program hvor man kan sætte sit logo i hjørnet af en masse billeder på en gang....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-08 23:27

http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=353 lille program der kan mere end man tror og tilmed gratis

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-08 01:07

Kan vi få en guide til hvordan man så gør det i PhotoFiltre ?

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 13-08-08 01:36

hvis jeg ikke tager helt fejl så er det ->billede->copyright..... men jeg søger et program hvor jeg kan indsætte et lille billed jpeg eller gif nede i hjørnet og gerne på flere billeder adgangen og det gør ikke noget at programmet koster noget........

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 45 point
Dato : 13-08-08 03:01

Mon ikke du kan bruge XnView som hentes her og er gratis http://pagesperso-orange.fr/pierre.g/xnview/enxnview.html

Find din mappe med billeder og gå op i menupunktet Rediger og her vælger du Vælg alle

Når alle billederne er markeret vælges menupunktet Værktøjer og her markerer du Multi konverter...

I det vindue der åbnes vælger du fanebladet Transformationer

I venstre side markerer du Vandmærke og herefter trykker du på Tilføj

I Parametre kan du vælge dit logo - slå transparant til og fra samt vælge placering af dit logo.

Det vil nok være en god ide at lave en mappe med kopier af dine billeder når du forsøger dig, men man bliver hurtig fortrolig med det.

Samme program kan du bruge til f.eks at resize og omdøbe mange billeder. Her er en guide til det http://tips.bsjh.dk/xnview/

God fornøjelse

//bentjuul

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 13-08-08 03:25

det er lige det jeg ledte efter mange tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-08-08 03:29

Jeg håber at anvisningen til at indsætte dit logo er forståeligt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-08-08 12:26

Hent FastStone Image Viewer og installer samme(gratis)

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

Og tjek min test video,jeg lære det nok hen af vejen,
nyt lege tøj,videoen ligger kun på nettet midlertidigt.

http://manse9933.dk/test_info/fireFox_wmv_test/test.htm

Man skal næsten have et manuskript for at lave den slaks videoer,så ovenstående er skudt lige fra hoften

At uskarphed i billederne forekommer og bliver rettet er fordi jeg har sat FastStone Image Viewer til at forbedre billede kvaliteten af billeder jeg åbner med programmet.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : KennethD01

Dato : 16-08-08 23:12

Tak for svaret bentjuul.