/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Cloud computing
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 12-08-08 14:43

Er der nogen der på almindelig dansk er i stand til at forklare hvad dette begreb dækker over ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 14:50
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-08-08 15:02

Skal det forståes på den måde at feks Picasa er en cloud computing ydelse?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 12-08-08 15:13

Det skal forståes på den måde at du via en "central computer" har adgang til de services du nu engang vil have, uanset hvor du befinder dig.....

F. eks.

Google - Yahoo - Microsoft - IBM - HP - osv. (lige picassa har jeg ikke sat mig ind i, men det er vel google)

Nogen så større end andre

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-08-08 15:24

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 15:27

Selv tak....