/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Underskrift indsamling!!
Fra : lyzet
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 12-08-08 14:28

Vi samler underskrifter til at kandu beholder tråde, men med slettet profil.
Det kan ikke være rigtigt at man efter 6 år stadig finder profiler der ikke findes eller er døde!!
Så hvis du skriver under så går du ind for at man kan slette sin profil, billede mm.
Men at tråden stadig bliver liggende.

Kh Anne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-08 14:31

og hvorfor det pjat ?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:33

Fordi jeg ikke mener det kan være rigtig jeg fek. skal finde min mors profil.... hun døde kort tid efter hendes sidste indlæg og det gør fandens ondt... men nu er det ikke kun pga det.... men bare et eks.
Jeg gider da ikke at have mit gamle navn ude, da jeg har fået navneændring plus det er vel mit eget valg om jeg vil stå til pyndt i 50 år herinde.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-08 14:37

Jeg kender ikke dit gamle navn, og hvad skulle det skade
at nogen ikke kender det.
Fisker du ikke bare efter opmærksomhed ?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:39

Teil .... hvem skulle få ud af at få opmærksomhed herinde?? jeg spørger bare!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 14:43

Citat
Det kan ikke være rigtigt at man efter 6 år stadig finder profiler der ikke findes eller er døde

Jo netop.....

Det er hele ideen - tingene er bevaret til EVIG tid.....

Om 1000 år behøver de ikke at "grave" på må og få for at finde ting.....

De slår bare op på nettet....

En dødsannonce forsvinder jo heller ikke fra avisen blot fordi der kommer en ny dagen efter - den kan stadig findes i arkiverne....

Annuller spørgsmålet
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 14:44

Ingen responce og måske ja......så var det dumt at starte det her!! slutter denne tråd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 14:48

Dit problem med din mor er jo en anden sag....

Men det står da folk frit for at "forlade" kandu hvis der er noget de IKKE ønsker at se....

ALLE navne på kandu er fiktive...

Er der så nogen der har brugt deres eget "rigtige" navn - ja så er det bare ærgeligt - havde man LÆST inden man "skrev under" så vidste man bordet fangede...