/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
malware
Fra : return
Vist : 517 gange
185 point
Dato : 12-08-08 11:45

fik her til morgen en meddelse fra avast om at der var fundet malware på min pc men hvis man klikkede på afbryd forbindelsen ville det ikke blive installeret men hvorfor er det nu så at min bærbar er meget meget lang tid om at starte op vi snakker nogle min hvad kan man gøre for at scanne den for mailware kan man genskabe ens pc med den cd rom som fulgte med til min hp og hvis man gør det vil malwaren være væk så p.s køre trådløst via stofamodem som er koblet på en router som er krypteret hvordan kan man så få malware nogen der kan hjælpe til at få det fjernet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-08 13:18

Du kan starte med dette program

http://www.pcworld.dk/art/9829?a=block&i=75

Eller få hjælp hos malware tjek

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-08 13:20

og her er et direkte link

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-08 13:40

akkurat som nordsted1 siger

http://www.malwarecheck.dk/forum/ og læg dit spørgsmål i runscanner forum

Kommentar
Fra : return

Dato : 12-08-08 17:21

NÅR MAN GÅR IN PÅ SIDEN PÅ PC WORLD og klikker på linket og vil downloade det der gtatis malware program så ser det ud til at man får et program der hedder spyware docktor er det det samme som jeg skal bruge til at fjerne min malware

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-08-08 17:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-08 19:18

return altså - smut så ind og læg spørgsmålet og få hjælp

http://www.malwarecheck.dk/forum/ klik på runscanner forum og så får du hjælp og er ikke i tvivl om du har fået alt ud osv

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-08-08 18:26

så er man her igen i dag lige et sidste spørgsmål som jeg faktisk stillede øverst oppe men aldrig fik svar på : hvis man genskaber hele ens computer med den cd rom der fulgte med ens pc vil ens malware så være væk ?????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-08 18:34

NEJ

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 185 point
Dato : 13-08-08 19:01

Citat
hvis man genskaber hele ens computer med den cd rom der fulgte med ens pc vil ens malware så være væk ?????

JO hvis det ikke er noget der slet ikke kan fjernes - så er gendannelse/recovery/genindlæsning og hvad det ellers kaldes ok at fjerne malware med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-08 19:01

ps ved genindlæsning så sørg for at gemme hvad du ikke vil af med først

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 13-08-08 19:38

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 02:00

velbekomme