/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Popup sider
Fra : skovlunte
Vist : 539 gange
59 point
Dato : 11-08-08 22:24

Pludselig popper der bare tilfældige internetsider op på min skærm, sådan med nogen få minutters mellemrum uden at jeg selv klikker på noget som helst.. Ved ikke hvorfor eller hvor de kommer fra..

Nogen der ved hvordan man kan afhjælpe problemet? Det er virkelig virkelig irriterende..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 69 point
Dato : 11-08-08 22:26

http://www.malwarecheck.dk/forum/

opret dig gratis som bruger - læg dit spørgsmål i kategorien runscanner forum så får du hjælp

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-08-08 22:26

det er spyware, ad aware eller maleware. gå ind på www.spywarefri.dk/forum opret en bruger og stil et spørgsmål derinde så er der nogen der hjælper dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-08 22:27

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-08 22:28

mon ikke malwarecheck er lidt mere personlig og nemmere at overskue

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-08-08 22:35

det er jo smag og behag

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-08-08 22:56

Ja, jeg ville da klart vælge spywarefri.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-08 04:19

For fremtiden benytter jeg Malwarecheck, jeg har brugt begge forum, hos Spywarefri er de blevet noget kommanderende, gør dit og gør dat, og hvis jeg stiller mellem spørgsmål om slagets gang, så bliver det ignoreret, gør bare sådan så vi kan komme videre, for eksempel er jeg ikke meget for C Cleaner som er i den pakke som de sender til at rense computeren med (jeg snød dem, jeg kørte C Cleaner men lod den ikke fjerne noget) de er sikkert meget dygtige hos Spywarefri, men de er dæleme også meget upersonlige, måske har de for travlt

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-08-08 04:51

Kan godt følge o.v.n. lidt af vejen: Hos malwarecheck har de 341 brugere - og hos spywarefri har de 14601. Så ingen tvivl om, at de har mere travlt hos spywarefri.

Men hvis jeg har bøvl med min computer, er jeg nu mere interesseret i at få den ordnet - end jeg er i en hyggesnak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-08 08:06

Rellom - nu er det her jo ikke en diskussion om hvem der er bedst af to ekspert grupper - men at spørger får hjælp ikke ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-08-08 08:27

Miritdk > Nu var det jo dig selv, der startede diskussionen.

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 12-08-08 09:38

Selv om det ville vaere en god ide, hvis du bruger malwarecheck, saa kan dit problem sikkert loeses ved at downloade gratisversionen af SuperAntiSpyware

www.superantispyware.com

Koer Full Scan og lad den slette, hvad den finder. Du skal sandsyneligvis genstarte din computer bagefter, men programmet vil fortaelle dig det. Full Scan kan godt tage en times tid, men du vil sikkert blive overrasket over, hvor meget den kan finde af snavs. Efter at have koert og genstartet, saa husk at "exite" programmet fra tray-baren, da det ikke yder realtime beskyttelse.
Men hvis du har mere tid, saa overvej kraftigt at benytte malwarecheck service, da de tjekker for flere ting. Stadig en god ide at lade SuperAntiSpyware ligge paa computeren og lade det hoere en gang hver 2-4 uger. Husk at opdatere det foerst, hvis det ikke selv foreslaar det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-08-08 10:16

Superantispyware har realtime-beskyttelse, hvis man vælger betalingsversionen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-08-08 15:37

Min mening i denne her lidt uformelle debat er at der ikke umiddelbart ikke er den store forskel i den fagligekompetance og ja hos spywarefri kan de godt være lidt kommanderende ,men ja brugetallet taler vist sit tydlige sprøg, de har travlt.
Men som it-konsulent køre jeg heller ikke ud til folk for at få en kop kaffe og sladder om alt mellem himmel og jord, selvfølgelig skal man være proffessionel og venlig, men det er vigtigt at man fra starten af gør bruge/kunde opmærksom på at man er der for at løse deres problem hurtigst muligt, så man kan komme videre.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-08 04:29

Jeg kan lige se det for mig. En mand kommer styrtende ind til lægen:

Hjælp, jeg har skåret halspulsåren over!

Lægen: Ja, det ser ikke godt ud, men lad os nu ikke blive stressede. Solen skinner. Hvordan går det med haven, Jensen - er radiserne kommet op endnu?

Godkendelse af svar
Fra : skovlunte

Dato : 15-08-08 17:07

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 00:35

velbekomme