/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
billig mobil der spiller poly. ringetone~
Fra : king_C
Vist : 329 gange
5 point
Dato : 11-03-03 20:30

hej jeg vil meget gerne vide om man kan få en mobil med polyfoniske ringetoner og helst i farver det er lige meget om den er brugt bare den er billig jeg vil højst give 2-300 kr. for den

Kommentar
Fra : mseest

Dato : 11-03-03 23:34

Jeg tror desværre ikke at du kan få en mobil telefon med polyfoniske ringetoner og farve display til 200 - 300 kr.

Men jeg ved at du kan få en nokia 3510 med polyfoniske ringetoner til omkring 300 kr (måske endda billigere) med abonnement, dvs. at den så også er sim-låst. Jeg har selv gjort dette køb hos Orange og det viste sig, til mit held, at de havde "glemt" at sim-låse den.
Hvis den er sim-låst kan den låses op for ca. 100 kr. (simlock.dk).

Prøv evt, at kigge på mobilauktion.dk - der kan man sommetider lave en god handel.

Kommentar
Fra : mastrup

Dato : 15-05-03 18:48

Jeg har fundet et sted hvor man kan få unlocket sin mobil gratis.
Det er dog ikke alle mobiler der kan blive det!!
Det er kun de nyeste nokia.
Siden hedder gratisunlock.dk
Den STYRER!!