/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Amazone.de Hvordan køber man??
Fra : 10.Totti
Vist : 598 gange
95 point
Dato : 10-08-08 16:37

Hej

Har fundet nogle ting fra amazone.de som jeg gerne vil ha.. Men jeg kan ikke lave bestillingen... Efter jeg indtaster navn og adresse skriver den:

Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken

Dansk fra goggle oversætter

Denne artikel kan desværre ikke den person, du ønsker at placere versa. Du kan enten ændre forsendelsesadressen adresse eller artikel fra slette din ordre ved at bruge tallet til 0 og derefter på "Opdater" knappen

Hvordan kan det være?? Der står at nye kunder skal købe for minimum 100euro

Og det har jeg også lagt i kurven

Skriv navn og adresse, som din ordre vil blive soll.Bitte tyder også angive, om din faktureringsadresse og leveringsadresse er de samme. Når du er færdig, klik på "Næste". Hvis du ønsker mere end at sende en adresse, skal du klikke på knappen "En ny adresse" for at tilføje andre adresser.
Bemærk: Hvis du betaler den konto, skal du bruge din hjemme adresse som leverings-og faktureringsadresse. Betalingen for den konto, er underlagt visse restriktioner mod betaling kreditkort eller betalingskort, og kun til adresser i Tyskland.
Vigtig Note: For nye kunder, er der et loft på DKK 100,00, op til, hvad købsfakturaen er muligt. Denne grænse gælder for hele kundens konto og også tager højde for udestående beløb fra tidligere regnskabs-ordrer. Vi forbeholder os ret til betaling for visse ordrer om ikke at acceptere og i stedet vores andre betalingsmetoder betale med kreditkort eller betalingskort til.
Vi beder om din forståelse for denne begrænsning, sammenholdt med acontobetaling for ubegrænset shopping fornøjelse, anbefaler vi at du betaler med kreditkort

Nogen som kan hjælpe mig?? :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-08 16:56

Ajiii går du stadig og hiver i den tissemand

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-08-08 20:06

Hej 10.Totti

Denne sætning:
Citat
Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden.

betyder oversat til dansk:

Denne artikel kan desværre ikke sendes til det sted som de ønsker -

det vil utvivlsomt sige at den artikel du ønsker at købe ikke sendes til udlandet, det er Danmark jo hvis man befinder sig i Tyskland

Annuller spørgsmålet
Fra : 10.Totti

Dato : 10-08-08 20:07

d

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-08-08 20:12

Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie die Stückzahl auf 0 setzen und anschließend auf "Aktualisieren" klicken

hvis du gerne vil have oversat alt det som står ovenfor, så lyder det som følger:

Denne artikel kan desværre ikke sendes til det af Dem ønskede sted. De kan enten ændre den adresse det skal sendes til, eller slette artiklen fra Deres bestilling ved at ændre det vareantal
de ønsker til 0 og så til sidst klikke på "Aktualisieren" (Opdater)

Håber det kan hjælpe dig