/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
DITEC behandling.
Fra : Mosebaek
Vist : 800 gange
250 point
Dato : 10-08-08 11:13

Hej Kandu`er!

Er der nogle her der har en mening/erfaring med en gang DITEC (lakkonservering) behandling.
Er det mon pengene værd? Bilen skal behandles 5 gange. Første gang koster det knap 3000,-.
Prisen trappes ned med de følgende fire behandlinger.
Det drejer sig om en Suzuki Swift fra 1-08. Sort metallak.Bilen kommer til at tilbringe dagtimerne tæt på havet.Har fået komplet rustbeskyttelses behandling.

VH.Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-08 14:59

...et klart must. DITEC er skillingerne værd. I særdeleshed når man bor kystnært.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-08 15:00

Du sparer så lidt på vask. Og bilen er helt klart meget flottere o 4 - 6 år når den skal videresælges.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-08-08 19:54

Prøver lige at "lokke" et par kommentarer mere frem.

Det kan da ikke passe,at 3773 er den eneste i DK,der kender DITEC.

I såfald,må de have en lidt "smal" forretning.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 250 point
Dato : 11-08-08 06:55

Vores sidste tre Suzukier har alle fået en DITEC behandling. Vi har dog kun fået dem givet 1. og 2. gang. så holder vi. Eksempelvis, så er der ikke kommet "slibemærker" fra vaskemaskinen i lakken på nogen af dem og Suzuki er jo ikke ligefrem kendt for at have den "bedste og tykkeste lak"! Så vi har været godt tilfredse.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-08-08 20:14

Tak for svaret alka.Jeg tror Swift`en skal ha`turen.

VH.Mosebaek.