/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner i foretrukne
Fra : Monsen1234
Vist : 1091 gange
200 point
Dato : 10-08-08 08:56

Når man gemmer en side i "Foretrukne" har mange sidder deres eget ikon som man kan se foran navnet på siden, men ret hurtigt forsvinder dette ikon igen og det er nu kun Explorer ikonet der vises.
Hvorfor forsvinder disse ikoner og hvad kan man gøre så de bliver der, det er jo meget hurtigere at finde en side i "Foretrukne" med de forskellige ikoner.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-08-08 09:18

Det er de såkaldte Fav-icons, de forsvinder når du rydder op i din browser cache, de burde så komme igen næste gang du besøger siden.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-08 09:24

Det er rigtig som Klaudi skriver, du kan ikke gøre noget så ikonerne bliver der, men programmet i mit tip kan hente ikonerne igen, efter at du har ryddet op: http://www.kandu.dk/Tip18199.aspx

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 10-08-08 09:29

Bruger selv AM-DeadLink som findes her:
http://www.aignes.com/deadlink.htm

Problemet er bare at der forsvinder ikonerne også.
Det har jeg så omgået ved at hente Fav-icons med omtalte program,
gå til mappen med mine Favoritter, og markerer alle links og mapper,
højre-klikker og vælger "Skrivebeskyttet"
Besværligt, ja men det virker

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-08 09:38

Så lærte jeg også noget nyt i dag jeg havde ikke hørt om at skrivebeskytte favoritter

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 10-08-08 09:39

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-08-08 09:41

Det var så lidt, håber du får det til at virke

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-08-08 10:32

Genialt Klaudi !

10 stjerner ud af 5 mulige.
Gambrinus
Man skal lære, så længe man har en lever !