/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
printe opsk. ud
Fra : piaskov
Vist : 785 gange
50 point
Dato : 09-08-08 20:31

Hej genier derinde
Er der dog ikke bare en af jer der kan fortælle mig hvordan jeg printer en opskrift ud.
Tænker her på at "stjæle" en enkelt opskrift der er sat ind i en tråd , uden at skulle printe hele tråden ud.
Jeg har forsøgt en gang Med det resultat at HELE tråden blev printet ud. Det var jo ikke meningen.
V.H. Pia

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-08 20:35

Du skal markere selve opskriften,
og sætte den ind i word eller et andet skriveprogram.

sådan her:

Citat
Du skal markere selve opskriften,
og sætte den ind i word eller et andet skriveprogram.

Og så print

Accepteret svar
Fra : Annehvid

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-08 20:35

Du markerer kun opskriften, og så trykker du Ctrl smatidigt med at du trykker C så åbner du word eller note og trykker så Ctrl smatidig med V og så har du din opskrift på et nyt dokument og kan printe det ud.... god fornøjelse ... nb du kan også markere og så højerklik med mus så kan du vælge udskriv.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 09-08-08 20:40

Tak for svaret Annehvid.
Det fungede sq . !000 Tak for det.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 09-08-08 20:45

Jeg takker også mange gange for point. Er glad for du kunne få det til at fungere!! kh Anne