/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
stille et spørgsmål
Fra : minnam
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 09-08-08 16:49

Når jeg søger tips på Kandu og skriver flere ord der beskriver mit emne så dukker der masser af resultater op som intet har med mit emne at gøre.. godt nok indgår der måske et enkelt ord men - kan man optimere sin søgning så man kan være sikker på at resultaterne indeholder alle de ord som man har oplyst..

tak for hjælp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-08 16:54

Det kan hjælpe på søgningen, når du bruger søgeordene - i den rigtige kategori -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-08 16:56

Kandu´s søgefunktion har alle dage været sin EGEN HERRE...

Ofte kan den slet ikke finde det eller den finder ALT der bare ligner det du søger

Så jeg tror desværre ikke der er meget at gøre udover at prøve at søge på andre ord/gloser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-08 17:06

Har du et eksempel på det du søger?

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 09-08-08 17:12

jeg skriver selvfølgelig en passende sætning/ord og vælger et område.. alligevel dukker der utallige sider op og de fleste indlæg har intet med mit spørgsmål at gøre.. godtnok indgår der måske et enkelt ord men det er lidt en urskov.... At vælge "Emne" synes jeg ikke gør den store forskel..
Der er altså som Refi skriver ikke mulighed for at præcisere sin søgning ?

Kender i også til problemet ?

Jeg bruger Kandu meget og har fået meget hjælp fra jer alle.. mest dem i TOPLISTEN og lært og løst mange småproblemer...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-08 17:15

Ja, du kan tro jeg kender det.

Når jeg vil søge, så går jeg gerne ind i kategorien, og bladrer rundt

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-08 17:16

Fra "Kom godt i gang"

http://www.kandu.dk/faq.aspx#24

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 09-08-08 20:26

Tak for svaret ans.

det gjorde det meget lettere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-08 20:35

Selv tak