/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
eksportere et adressekartotek
Fra : ingelein
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 09-08-08 15:26

Hej
Jeg vil gerne overføre mit adressekartotek fra een PC til en anden PC. Jeg har valgt eksporter under filer og har nu en fil med efternavnet .csv.

Filen er sendt til den PC, som den skal installeres på. Her har jeg gemt den. Og vil nu importere den i Kontaktpersoner (Outlook). Men der sker ingenting. Jeg får besked om at det kan tage nogle minutter - men trods stor tålmodighed tror jeg at jeg gør noget forkert.

Hvem ved bedre?
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-08-08 15:42

Du skal exportere filen i formatet .pst så kan du importere det igen i din Outlook.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-08 15:43

jeg vil anbefalde dig og ekspotere til en fil i stedet for og så der vælge en .pst fil, det er meget lettere at ha' og gøre med.

og når du så skal importere så skal du vælge "fra et andet program eller en anden fil" og der så igen vælge .pst

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 09-08-08 19:40

Tak for svaret webnoob.
I grunden burde du dele points med en anden svarer, som henviste til .pst som filefternavn.
Meeeen - TDC's server afviste sørme .pst filen som usikker. Derfor måtte jeg lægge filen på et Memory-stick og tage den over derfra.

Sjovt nok afviste også Microsoft i første omgang at kende noget til .pst filer, hvorefter jeg gik ind på
på deres hjælpesider, som er ganske udmærkede. (Skam mig, men jeg glemte at kopiere linket dertil).

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-08-08 00:56

Altid glad for at være til tjenste.