/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Redigering af Indlæg?
Fra : Sine-thomsen
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 08-08-08 23:26

Kan I ikke gør det at lave en ny funtion, så man kan redigere sine egne indlæg
så hvis man nu har skrevet stavefejl eller faktuelle fejl for den sags skyld, er det lettere at rette det, end at oprette en ny tråd osv..

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 60 point
Dato : 08-08-08 23:30

Hej Signe, det er den rigtige kategori du skriver i, og også en rigtig god ide du kommer med, men jeg tror det er bedre du også skriver direkte til kandu-teamet

Du ser ude til venstre, kontakt kandu

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-08-08 23:30

service@kandu.dk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-08-08 23:31

Hej - inden du sender dit indlæg afsted, så klik på luppen i øverste højre hjørne af skrivefeltet, her kan du se, hvordan det bliver vist - samt om evt link virker - dernæst har du mulighed for, at rette evt stavefejl og lign.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-08-08 00:23

ERGO findes funktionen allerede...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-08 02:15

Citat
ERGO findes funktionen allerede...

ja til at redigere FØR man afsender - jeg tror der menes redigere hvis man opdager en fejl når der ER sendt - og ærlig talt det kan man i rigtig mange fora men ikke her - og mon ikke det ville spare en del plads at man ikke skal skrive igen og igen for at rette op på en fejl ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-08 08:38

Den går ikke fru jensen.
Det kunne medføre at man ændrede standpunkt i stedet for at rette.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-08-08 11:15

Citat
jeg tror der menes redigere hvis man opdager en fejl når der ER sendt - og ærlig talt det kan man i rigtig mange fora men ikke her

Nogen eksempler hvor man kan det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-08 11:46

Selvfølgelig skal man ikke kunne redigere i sine indlæg EFTER afsendelse....

Kender nu heller ingen steder hvor man kan det....

Det ville da blive noget forfærdeligt roderi og uden værdi hvis man bare kunne rette efter forgodtbefindende.....

Det er det ganle ordsprog

TÆNK FØR DU TALER (eller tag konsekvensen )

PS.

Lod bevidst stavefejl være for at pointere at det er BETYDNINGSLØST for helheden....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-08 17:40

Citat
og mon ikke det ville spare en del plads at man ikke skal skrive igen og igen for at rette op på en fejl ?

Det kræver da ikke mere plads at redigere før man trykker på send og det med eller uden den lille lup.

Hvis det skulle være muligt at kunne redigere, når først der er trykket på send, så ville det blive det totale kaos uden mening

Sendt er sendt og det kan ikke fortrydes.

Kommentar
Fra : Sine-thomsen

Dato : 09-08-08 18:29

Citat
Kender nu heller ingen steder hvor man kan det

man kan altså rette sine indlæg p mange fora. Arto kører med det. Og også alle phpbb-fora kører med det også.

jeg ved nu at visse fora kan man rette - eller evt. slette (eks. ved dobbelt indlæg) - sine indlæg indtil fem min. efter at de er sendt. Det gør, at man har lejligheden til at berigtige stavefejl, uforståelige sætninger eller indlæg, hvor formateringen simpelt hen er kikset.
så vd at indføre denne femminutters-regel kan man hurtigt og beklemt rette disse ting. Samtidig slipper man jo for, at folk retter deres indlæg endeløst(hvilket altså er en smule irreterende), eller måske ligefrem tilpasser deres indlæg efter andres indlæg, der er postet senere hen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-08 18:49

Citat
Arto kører med det

HALLO

Det er et chatroom.....

INGEN tager da notits af ÆLDRE indlæg....

En VIDENdatabase som Kandu vil da TOTALT miste sin værdi hvis man kunne rette....

Så kan man så diskutere hvor god den er i forvejen....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-08 20:22

Sine-thomsen

Jeg forstår ikke hvorfor du vil have en

Citat
hvor formateringen simpelt hen er kikset.
så vd at indføre denne femminutters-regel kan man hurtigt og beklemt rette disse ting.

Du har kun "deltaget" i de spørgsmål, som du selv har stillet !!!!!!

Før du stiller et spørgsmål, så har du da haft adskillige dage til at tænke over formuleringen !!!!!

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=269759

Det var så dine egne spørgsmål.

Her kommer så dem, som du har deltaget i

http://www.kandu.dk/userhistall.aspx?uid=269759&mode=0

Kandu er ikke det samme som Arto, det til trods for, at der er brugere, der tror det.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-08-08 21:46

Inden vi kommer FOR langt ud i diskussionerne ville det måske være en god idé om miritdk ville fortælle hvilke steder der er tale om...

Citat
- og ærlig talt det kan man i rigtig mange fora men ikke her -

Kommentar
Fra : Sine-thomsen

Dato : 09-08-08 21:47

Arto har fjernet deres populære chat og jeg snakkede kun om debatforummet. :) Der er visse dele af det, der er seriøse, selvom det er langtfra størstedelen..