/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Batterinet.dk
Fra : tadeo
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 08-08-08 15:19

Har nogen brugere af kandu erfaringer, godt eller skidt,
med denne netforretning?
Batterier er noget vi alle bruger, også genopladelige.

Kommentarer modtages gerne, og bliver ikke annuleret.

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 08-08-08 15:21

Glemmer altid link, sorry,
her er det: http://www.batterinet.dk/product.asp?product=14

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-08 15:31

Den internetforretning kender jeg ikke, men jeg ved o.v.n er utrolig tilfreds med at handler her

http://www.batteribyen.dk/index.php?cPath=239&gad=CMe63vYBEgiTQ2kwTU-8jBjJlOj9AyDbw8ES

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 08-08-08 15:50

Citat
Om Batterinet.dk
Batterinet.dk ejers af LN Clean Air.
V. Lennart Nielsen
Egevolden 206
2650 Hvidovre.
Tlf. 36774615
Fax.36771544
E-mail: kontakt@batterinet.dk
CVR-nummer: 29541558

Batterinet.dk blev etableret i år 2007, og målsætningen er at leverer batterier og udvalg i lygter og mindre forbruger elektronik til konkurrencedygtige priser

Da ALLE oplysninger findes på hjemmesiden, ser jeg ikke de store problemer ved at handle der....

Kender dem iøvrigt ikke....

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 08-08-08 15:52

Jeg har talt med dem d.d. de har ikke fået min defekte oplader,
oplysningen var, de modtager postpakker sent,
sent er tilsyneladende senere en privatpersoner gør.

De var også hurtig til at levere, men isenkrammet var defekt,
meget surt, når man har flere kilometer til nærmeste posthus.

Men det er ikke kun o.v.n., hvad med med andre kandu brugere?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 08-08-08 16:00

Tak for din kommentar Refi,
desværre er det Ol dag, det er nok det der fænger mest,
jeg afventer flere kommentarer.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 08-08-08 16:18

Tak for svaret refi.

Som antydet i min tråd, vil jeg hurtigt afslutte spørgsmålet her.

Jeg har modtaget en mail, de har modtaget min retursendelse.

Hvis jeg ikke har tillid tid til firmaet, kan jeg annulere købet,
det har jeg dog ikke gjort, afventer nu en ny levering,
forhåbentlig ikke defekt!

Nu skal man som bekendt ikke skyde spurve med kanoner!!!

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-08 16:25

Selv tak....

Som allerede oplyst ser jeg ikke de store problemer med et DANSK firma der gerne leverer ALLE oplysninger

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 08-08-08 16:27

Jeg kender heller ikke batterinet.dk, men er tilfreds kunde hos batteribyen.dk, hvis vareudbud synes at være større. Husk også ved prissammenligning at batterinet.dk tager penge for betaling og forsendelse. Om det kompenseres ved lavere priser har jeg ikke tjekket.