/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Webzero
Fra : oz1eqp
Vist : 786 gange
300 point
Dato : 08-08-08 10:22

Jeg har haft min klubhjemmeside hos Webzero de sidste 2 år,og uden væsentlige problemer.
Men i Onsdags i går og idag ingen mulighed for at komme i forbindelse med dem.
Hvis jeg taster webadressen ind,melder den at siden kan ikke vises,og det samme sker
når jeg prøver www.webzero.dk. Har skrevet mail og ringet på deres tlf.nummer, men
uden resultat.
Skulle der være een eller anden,som har hørt,eller ved noget,vil jeg meget gerne erfare det.
oz1eqp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 10:28

jg kan heller ikke se siden - måske er de inficeret med asprox som så mange andre og nedlægger den indtil skidtet er fjernet ?

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 08-08-08 10:32

Kontakt dit webhotel og sporge om problemet , det kan være de har problem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 10:34

Citat
Har skrevet mail og ringet på deres tlf.nummer, men
uden resultat.
... NAQIBULLAH TAG LÆSEBRILLERNE PÅ

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 300 point
Dato : 08-08-08 13:32

Har søgt lidt på det, dog uden at bliver meget klogere. Jeg har fundet ud af at webzero.dk er knyttet til en NS-server 213.173.251.68, da jeg googlede den adresse fandt jeg en hjemmesider der hedder http://netnationen.dk, hvis man så søger på webzero.dk derinde får man denne her side http://netnationen.dk/search/domain/webzero/. Igen det har ikke gjort mig klogere, webzero.dk står hverken på listen over Suspenderede domænenavne eller Slettede domænenavne. Du kan evt. prøve og kontakte netnationen.dk og høre om de ved noget.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 09-08-08 07:20

Det har ikke givet noget nyt at maile til Netnationen.
Jeg afventer,om der skulle komme flere gode forslag.
oz1eqp

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 13-08-08 14:41

Tak for svaret webnoob.
Problemet har efter nogle dage løst sig selv.Du var den der var fremme med det bedste forsøg.
oz1eqp

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-08 17:26

Det var så lidt.