/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Overføringsbogstaver på laser
Fra : MonieJacobsen
Vist : 4083 gange
100 point
Dato : 08-08-08 08:35

Med en sort/hvid laser ønsker jeg selv, at kunne designe mine overføringsbogstaver- og figur m.v.
Er der nogen her, der ved hvor man kan købe A4 Ark til selv at lave sine egne overføringsbogstaver.
Hvis det er uden for Danmarks granser - hvilken ord på Engelsk, kan der bruges af ovenstående for, at søge på Google.

Med venlig hilsen
Monie

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-08 09:30

På Engelsk hedder det Transfer Paper. Xerox sælger det i A4, prøv og spørg hos XP Digital, de er Xerox Partnere.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-08-08 09:32

Eller spørg hos en velassorteret boghandler, kontorfysyning.

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 08-08-08 09:49

Tak for svaret kj.

Jeg har været rund hos forskellige forhandle, men forgæves.
Men med dit svar, kom jeg længer. Rigtig mange tak.

GO'Weekend

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-08 13:42

Jeg ved ikke helt hvad du mener med overføringsbogstaver?

Hvis det er nogle der gnubbes over på f.eks. papir af typen LetraSet og andre mærker, så findes det nok ikke!

Men der findes en anden form for overføringsark i A4, de såkaldte strygeark, hvor man kan printe billed og/eller tekst ud på arket, hvorefter det klippes til, så det kan stryges over på f.eks. en T-shirts.

Sådanne ark har været i ALDI's tilbud, lige som man kunne få arkene med magnet bagside til opsætning på metalflader.

Men hvis det skal være små og enkelte bogstaver så tror jeg

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-08-08 14:20

Det er rigtigt Severino, men er man ferm med en kniv, kan det også lade sig gøre med enkelt bogstaver.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-08 14:58

Ja hvis man ikke har for store pølser!
Jeg tænkte mest på de overføringsbogstaver, som man kan købe i bl.a. boghandlen, som blot skal gnides af arket.

Jo jo, ingen ting er umuligt, hvis man har evnerne!