/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvem kender sangen
Fra : samsung68
Vist : 651 gange
20 point
Dato : 07-08-08 19:18

Hej
Har flere gange hørt en sang i tv2 radio - sidst jeg kan huske tid og dato var i går aftes kl.21.16, det er med en dame og starter med

Someday i will look out the sun thinking of you
Somewere when i cry in the rain i think of you

Næsten alle linier starter med somewere, someday. Håber der er en som kan hjælpe ellers må jeg lige skrive lidt mere tekst ned

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 07-08-08 19:33

Nu hører jeg ikke selv TV2 radio, men mest P3. Og på P3 kan man gå på deres hjemmeside og se alle playlister. Måske kan man også det på TV2 radio. Og så er den jo hjemme

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 07-08-08 19:44

hejsa
På denne side kan du måske finde sangen http://www.deezer.com/dk held og lykke , håber det lykkes for dig
m.v.h.
constancef

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 30 point
Dato : 07-08-08 19:59

Det er vist Kleerup - Longing for lullabies

http://in.youtube.com/watch?v=luIBrGyFNq0

Godkendelse af svar
Fra : samsung68

Dato : 07-08-08 20:58

Tak for svaret jqb. Det var bare godt svaret tak for hjælpen, vil straks gå ud og købe cd´en.