/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan manbruge den samme e-mail?
Fra : return
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 07-08-08 17:28

hej

hvis man bor hver for sig og har hver sin stofanet opkobling med hver vores e-mail adresse

og vil flytte sammen dvs at den ene opkobling bliver lukket men kan den person så stadig bruge sin oprindlige mail adresse hos den anden permanent ?????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-08-08 17:35

Det kan du.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 17:47
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-08 17:49

Ikke være så nervøs Miritdk, den ene mailadr bliver jo lukket

Citat
dvs at den ene opkobling bliver lukket

fra dit link

Citat
Hvilke e-mail adresser får jeg med StofaNet?
Du kan selv vælge det, der skal stå forrest, men @stofanet.dk er fast slutning.

Du skal være opmærksom på, at der ikke kan oprettes to ens e-mailadresser, så det, du ønsker foran, er måske allerede optaget af en anden bruger. En e-mail adresse skal være unik.

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-08-08 17:58

hvordan gør man i praksis altså laver nr to mail adresse en der kan uddybe det lidt mere konkret

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-08 18:03

Jeg er ikke sikker på om det er ens for alle - men mit bud er - i mailprogrammet - funktioner - konti

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 07-08-08 18:08

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 07-08-08 18:12

da jeg opsagde mit (katastrofanet) gik der næsten 2 år inden min mail blev slettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 18:15

Citat
men mit bud er - i mailprogrammet - funktioner - konti

Du skal logge ind på "mine sider" på stofanet - det er DER du ændrer og opretter......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 18:17

Citat
da jeg opsagde mit (katastrofanet)

Sådan er det alle steder - det er kun trusler - de "gider" ikke rette mailboxe hver eneste dag og "rydder" måske op hvert andet år - og er den i brug rører de den næppe.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 18:22

Citat
Du skal logge ind på "mine sider" på stofanet - det er DER du ændrer og opretter......

jaja return kommer nok igen når alt lander forkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-08 18:26

Jeg vil da lige i pm fortælle hende, at hun skal kikke ind i tråden igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 18:31

Så fortæl også lige at mailadressen SAGTENS kan "overflyttes" til et andet abo - det er jo beviseligt HVEM den oprindeligt har tilhørt....

Eneste betingelse - den anden opkobling må IKKE have brugt sine 5 (fem) mailadresser....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-08-08 19:46

Hvis det er udbyderens mail-adresse som flyttes væk så vil den nok glide ud.

Men spørg dog selskabet om ikke der er en mulighed for at bruge den "nedlukkede" mail-adresse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 22:26

Citat
Hvis det er udbyderens mail-adresse som flyttes væk

Det er SAMME udbyder