/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Scanning på Riget
Fra : yearhouse
Vist : 710 gange
50 point
Dato : 07-08-08 06:36

"Lægerne har taget en grundig scanning af Pia Kjærsgaards hjerne.
De fandt Ingenting...."

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 07-08-08 06:38

hmm -gg-

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-08 06:53

Lidt billigt ik?? Næsten krampagtigt - Tag det roligt yearhouse, vi synes stadigvæk du er sjov, og du behøver ikke skrabe bunden, for at beholde din plads som "Sjoveste Mand på Kandu"

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-08 07:16

Hej, Klumme.... "Vi" syntes ?????

er i en sammenslutning?

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 25 point
Dato : 07-08-08 08:16

Ja det må jeg da sige vi er, da vi alle er medlemmer af kandu. For at bringe focus tilbage på din "vits" så skulle jeg have skrevet "jeg", idet jeg ikke kan vide hvad alle andre mener. Beklager.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 07-08-08 08:34

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-08-08 09:48

[CITAT][De fandt Ingenting..../CITAT]
SOM ikke skulle være der sagde de
Hvad det så end kan være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 10:31

Omvendt er hun sikkert en af de FÅ politikere der har papir på at HOVEDET IKKE fejler noget

Hvor mange af andre mon kan sige det.....

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-08 12:56

Tak for svaret Klumme. DU er sq da et mandfolk M/K, der tør sige undskyld.

Så véd andre jo i "sammenslutningen",at du ikke prøver at repræsentere den brede holdning.

Go´ da til ALLE

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-08-08 13:13

Det er ikke rigtig de fandt en radio sender, det viser jeg at hun Var styret af Anders Fogh. Hun blev sent hjem med påbud om at opsøge en elektronikmekaniker i morgen så den kan blive lavet, tegn på at den var i stykker er bla. at DF vil havde indflydelse på udlandspolitiken det stopper når den er blevet lavet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-08-08 13:26

Der findes kun træfibre inden i en planke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-08-08 13:27

bræt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-08 14:15

Luke2000

Hvilket sprog betjener du dig af? Det kan ikke være dansk. Jeg fatter ikke ret meget af det. Heller ikke manses kommentar.