/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Transformeringssti
Fra : Toms_taxa
Vist : 3734 gange
100 point
Dato : 07-08-08 05:03

Hej,

Håber der er nogle der kan hjælpe med sikkert et dumt spørgsmål.

Jeg har haft virus og min pc har været helt nede og vende

Nu skal jeg installere adope så jeg kan læse pfd filer.

Hver gang jeg prøver siger min pc at der er et problem med en transformeringssti (hvad dælen det så end er) så jeg kan ikke lægge adope ind.

Det er lidt noget rod.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 05:13

Prøv at opdatere java.

www.java.com

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 07-08-08 05:51

Og det var sikkert et rigtig godt forsøg - det hjalp bare ikke.

Den skriver stadig at der er en fejl og at jeg skal kontrollere den sti

Jeg forstår ikke det skal være så svært.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 05:56

Du har vel checket at Java er aktiveret i Funktioner - Indstillinger - Indhold. Der skal være flueben ud for "Aktiver Java". Hvis ikke så sæt det og genstart browseren.
_________________

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 05:58

En mere...

Prøv på den måde her -

Download den nyeste version af Sun java http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp

Scroll ned til : "The J2SE Runtime Environment (JRE) allows end-users to run Java applications".
Klik på "Download" knappen til højre.

Accepter betingelserne.

Hent så: Windows Offline Installation, Multi-language og gem den på skrivebordet.

Gå så i tilføj/fjern programmer i kontrolpanel og fjern:
Alle versioner af java

Genstart Computeren når alle java versioner er fjernet

Dobbeltklik så på jre-6-windows-i586.exe på skrivebordet for at installere nyeste version

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-08 08:55

http://www.pcworld.dk/download/77/1493 se om du kan downloade foxit reader i stedet - og afinstaller så adobe reader - foxit kan mere og er ikke nær så tung

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 07-08-08 08:56

Så lærte jeg også noget nyt!

Men hvad er "Windows Offline Installation, Multi-language" for en størrelse, og hvor henter man den?

/Frank

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 09:01
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 09:05
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 07-08-08 09:07
Godkendelse af svar
Fra : Toms_taxa

Dato : 07-08-08 09:30

Tak for svaret miritdk.

Den fes lige ind og nu kan jeg læse pdf filer igen.

Jeg undrer mig dog stadig over at det skal være så besværligt - men det er nok bare mig.

Endnu engang tak for det

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-08-08 09:39

Et muligt svar på dit sidste spørgsmål kan være, hvis din computer har været inficeret med virus er der en eller flere filer der har været inficeret, når mana så renser computeren kan man komme ud af at de inficeret filer ikke er ligner sig selv før de blev inficeret. Det jeg ville gøre er at køre windows repair, bruge Ccleaner til og fjerne alle rester af den gamle installation af adobe og så prøve og installere adobe igen efter en genstart.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 10:54

velbekomme