/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Coops tomatsuppe med nudler
Fra : Søsser
Vist : 971 gange
99 point
Dato : 06-08-08 19:38

Hejsa! Jeg smagte coops frosne tomatsuppe med nudler i, men ville enormt gerne have opskriften selv, så jeg ikke er nødt til at købe den færdige variant hver gang. Men er der nogen der kender denne tomatsuppe, og ved hvordan man laver den?? Så desværre ikke ingredienserne som står på pakken jeg ved bare at den er lidt orange og så med nudler i (suppehorn).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-08 19:47
Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 06-08-08 19:50

Wee der var varedeklerationen, mange tak :D men vil stadig meget gerne have en opskrift hvis nogen ligger inde med den, for det ser godt nok mere indviklet ud end jeg havde regnet

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 109 point
Dato : 06-08-08 19:51

Hej - Coop´s opskrift kan nok ikke fremtrylles

Men denne her er nu også ganske god
http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Tomatsuppe+med+nudler+og+k%C3%B8dboller.opskrift?0=10268

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-08 19:57

Citat
så jeg ikke er nødt til at købe den færdige variant hver gang

Det er du så nødt til hvis det SKAL være den....

Coop udleverer den GARANTERET IKKE...

Tomatsuppe opskrifter ala´carte kan du finde 100vis af

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 12-08-08 15:02

Tak for svaret HelleBirgitte. Uhm ja den er god, næsten som den færdiglavede :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-08-08 18:10

Det var da dejligt - og tak for point