/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Rundll32.EXE
Fra : Numan
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 06-08-08 02:32

Hej

Jeg har et problem, når jeg prøver at gå ind i Kontrolpanel, kommer der en fejlmeddelelse

rundll32.exe og programmet lukkes.

Kør Vista

Hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-08 06:40

hvis du kører med nero (op til version 8 ) så er det den der driller dig.

vis skjulte filer og find (søg efter) filen NeroBurnRights.cpl og omdøb den til noget andet - genstart din maskine og problemet skulle være løst.

Husk du skal køre med administrator indstillinger

Kommentar
Fra : Numan

Dato : 07-08-08 02:31

jeg har ikke nero på min pc ved ikke hvor kommer den her problem fra hjælp mig er så træt af den.

Annuller spørgsmålet
Fra : Numan

Dato : 09-08-08 00:46

ssqs