/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
T-R-A-F-I-K
Fra : mosesKOMforbi
Vist : 634 gange
260 point
Dato : 05-08-08 21:14

Din VÆRSTE trafik oplevelse__

Ikke noget med ___ døeden at gøre,
men noget DU slap godt fra, på den ene eller anden MÅDE.__

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 21:18

Fint, så kunne jeg lige få dig blacklistet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-08 21:22

En dobbelt salto hen over en folkevogn med 80 KM. (han skulle have holdt tilbage for mig.
Rutchetur på taget med en folkevognsrugbrød. (satans til pendulaksler på den gamle type)
- for nogen deroppe må have hjulpet mig.

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 21:39

Citat
En dobbelt salto hen over en folkevogn med 80 KM

IKKE ET rugbrød__lidt værre...

Mine er der for mange til at huske.
+ ØV ingen fartbøder__ENDNU = ingen Politi til at måle M.I.G.E.N
smxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
MEN_ Søndag må ??? slå en eller anden form for en rekord'
Motor_trafik-vej, og UD KØRTE en WV hvor
samtlige passagere snakkede sammen og de kørte som
skulle de til en (klumme/ 3773) begravelse,
Citat
UD FRA HØJRE
og ELLERS chikanere trafikken jeg overhalte for 10 min siden/ ØV.

eller hvem der skulle dele dagens gevinst fra den LOKALE
BANKO/ BINGO_ præst/ forening.

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 21:42

Citat
UD FRA HØJRE
og ELLERS chikanere trafikken jeg overhalte for 10 min siden/ ØV.

Glemte, de blev ved med at køre _____kortage? kørsel 5 KM
SÅ HELT SIKKERT ET PAR HERINDE-FRA

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-08-08 21:42

Du godeste....nu igen. Hvornår fanden hopper du ud fra 57. etage sammen med din skidne kat

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-08-08 21:45

For to måneder siden:

Min bror kørte på en lille landevej med de ca. 80 km/h
en ung modkørende billist trak pludselig over i modsat side og smadrede hans bil fuldstændigt.
Heldigvis blev min bror reddet af Air Back og de gode sidebeskyttelser der er i en Mondeo...

Den unge mands reaktion: Jeg må jo have været uopmærksom et øjeblik.
(måske har han talt i mobil telefon eller sendt sms...)

For en måned siden:

Min nevø, samme brors søn, kører på næsten samme vej, og må stoppe på grund af tæt trafik.
Foran holder en stor firehjulstrækker, der pludseliog bakker ind i min nevøs lille bil.
Denne mindre Mazda bliver også totalt smadret, igen uden at min nevø kommer noget til...

Så både far og søn slap mirakuløst inden for samme måned, med to totalt smadrede biler.

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 21:46

hAM DER ????????????????????

3778 ER SKODA LANGSOM__

Sikker på VI ikke PM´ede sammen sidste UGE,
LOL_____________

Tag dig NU IKKE så højtidelig SOM du vil gøres.
OG BLAK da endelig mig og andre FORNUFTIGE ''tåber''
SORRY FOR DIG_________har du familie os´e

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-08 21:51

Kørte bagved en kvindelig bilist.........

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-08 21:53

Gik engang over vejen og var næsten over på den anden side da en varebil drejer og lige når at skubbe til mig, det var rimelig ubehage at blive skubbe et en tons tungt kørertøj der accelerer, jeg tror ikke bilisten hverken så mig før under eller efter. jeg var bare glade for jeg ikke blev kørt ned. hvis jeg var en halv meter længere tilbage så havde mit liv nok været anderledes.

Så var der engang en scooter som overhalede mig et sted hvor cykel stien snoede sig så jeg kørste præcis som snoningen men så troede scooteren bag mig at jeg ville kører ind på fortorvet så han overhalvede og jeg ramte hans scooter og hæltede ud på vejen hvor der kom en bil så jeg fik hurtigt kravlet væk og ind på fortorvet. Jeg blev fandme sur på han på scooteren og råbte af ham og slog ham oven på hjelmen og på en måde var det lidt syndt for ham fordi det var jo ikke med vilje men da jeg kom hjem og de næste mange dage blev jeg glad for jeg var blevet så sur for min albue den hævede i løbet af aftenen og bare den mindste bevægelse gjorde vildt ondt de næste mange dage og lavede en slynge til armen men fuck alt det gjorde bare ondt og det var vildt besværligt og gå i bad og tage tøj på.

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 22:07

Citat
Den unge mands reaktion: Jeg må jo have været uopmærksom et øjeblik.

EN AF DE VÆRRE`re
især MED MØJUNGER I BILEN/ = MOB_telefonen altså.
Var i Randers regnskov i dag, og SER/ så
manglende BLINK_= kunne overhale ! MEN mobilos....
PLUS 2/3 unger på bagsædet, uden seler/ n
Og 20 under hastigheden_/ ikke fordi jeg har travlt
der jeg skal hen KOMMER jeg sikkert hurtugt__
Kan KUN sige/ ? jeg sidder på 2 HJUL/ = JUL
OG FØLER MIG HELDIG:::::::::::::::::::::::::::/
Men TØJET vejer NU omdage__
Har ''kun'' taget en / hudræser engang, bykørsel
og det GJORDE altså NAS ////// 50 KM/t
alt på hænder/ albuér var væk.
-------

---------------------------------------------
jeg tror ikke bilisten hverken så mig før under eller efter
Hvad fanden LAVER tåben så der for ///////

BTW___________
Man må ? ikke køre på rulleskøjter UDEN beskyttelse_____________________________________________________________________________________________________
MEN køre på knallert_ UDEN en køredragt/ ++++++så meget andet
er tilladt.

Kam KUN sige, JEG er godt pakket IND
SÅ _ i tilfælde af ''KLUMME'' eller bedre, skal jeg sgy skæres UD af min dragt.
med en KNIV _ tror jeg__MEN IKKE SIKKER: ?

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 22:10

Citat
Kørte bagved en kvindelig bilist.........

De HAR vel OGSÅ HAFT en skide kørelærer___ELLER
LÅ de røv og FI____ til andre og bedre/ behandling af SAMME

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-08 22:21

ER 3773 7337

Citat
Fint, så kunne jeg lige få dig blacklistet!

og så er der ikke mere at sige

dr.dem

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 05-08-08 22:24

Citat
Så både far og søn slap mirakuløst inden for samme måned, med to totalt smadrede biler.

Farligt Land DU_/ VI bor i__
Men i dit tilfælde, har det ? vel noget med UNGDOMMEN at gøre.
Ved det ikke, men noget kunne tyde på det.

Ellers er det_ VEL ! bare sund fornuft, bare at følge Loven.
Gør det ikke selv, da jeg ''fyrer'' den af, når jeg ikke kan se
andet end græs_ og laaaaaaaaaaaaaaaaaang vej.
MEN, stadig inden for hvad jeg mener JEG og hesten kan klare.

Men__ den forklaring hjælper JO ikke...ligefrem. VEL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-08-08 00:37

LOOOL Dr_Dum

Men der er vel heller ingen der nogensinde har påstået du var speciel skarp!

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 06-08-08 03:32

Citat
Men der er vel heller ingen der nogensinde har påstået du var speciel skarp!

JO´wwwwwwwww 9.MMdotDK

MIG og alle andre '' tåber, men de er IKKE tilstede''
DA DE___________ ER BANGE FOR AT DU ikke fåR__
DINE 500:_ danska kronor
søm ændre har

PIST PÅ, OG DIG OG ANDRE HAR grint AF

MEN SOM DU I sin_______________TID SKREV__OM MIN GEVINST
GET OVER IT___________PIS PÅ det--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAKKER FOR SVAR___ men SYNTES DET
MAN ,KUNNE FINDE BEDRE i børnehavn

____________________

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-08-08 03:50

På udgang uden ledsager........ Det burde stoppes

Kommentar
Fra : mosesGIKigen

Dato : 06-08-08 04:25

IKKE ANDRE hjemme_hjælpere, der vil give sin mening til kende.
Så kan jeg ikke sige andet END SORRY______/
Ønsker ikke at pisse/ køre dim MØJUNGE
eller andet NED_________ men bliver NØD til det
DA DER INGEN SVAR KOMMER HER.
______________________

Sorry, troede_______DER var ÆGTE meninger til stede,
men de bliver SIKKERT og bevist høvlet ned af
brugere der INTET_____kender til at få en LORT I NAKKEN
Og i siger KOM TILBAGE______________________________________________hvorfor dog
SAME OLD SHIT....

EC__/ mig der brokker mig,_ over kattens MUS.
BANJO_____UPS. som skrevet tgør___ TAKKER FOR.
-------------------------------------------------------
MEN________

SORRY _ dette er stadig en børnehave,
DER TRÆNGER TIL / LIDT OVERSYN AF KAN_di manden

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 06-08-08 04:44

Citat
Fint, så kunne jeg lige få dig blacklistet!

CITAT i citatet___
HVEM fanden er kan____du/ + alle andre vejvisere__DER vil os andre GODT
NÅR DE IKKE MENER DET__________________
http://peecee.dk/upload/view/126108

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 06-08-08 04:48

Citat
Fint, så kunne jeg lige få dig blacklistet!

De M^JO ikke lege med OZ andre______

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 06-08-08 04:50

BTW______egne billeder_____MEN at de ligner ???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-08 12:33

Jeg kørte på landevejen i en skov i november, lige pludselig lød et skud og 5 sek. efter bragede et rådyr ind i siden på min bil. Hele siden på bilen blev smadret, dyret knækkede nakken. Meget hurtigt kom folkene (jægerne) i skoven og krævede det døde dyr. Surt for hvem ville ikke spise dyreryg.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-08-08 14:31

Mistede min lille nevø på 3 år til en IDIOT der kørte med MEGET sprit .
Han fik 1½ år i spjældet og frakendt i 3 år ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-08 14:40

Det er klart at de "jægere" kom i en fart for de havde ikke anskudt det dyr ordentligt, og sikkert heller ikke på "lovligt" område.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-08 20:03

Sørgeligt, Piaskov, jeg har også altid ment at trafikdrab er mord, det er det hvis nogen skyder andre i en brandert......fulde bilister ses der mildere på, selv om de kan risikere at skubbe en bus med 50 passagerer i døden.

Jeg blev selv "klippet" af en flugtbilist da jeg var 12 år, tre uger på sygehuset, bilistens tilstand kendes ikke da han aldrig blev fundet.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-08-08 20:07

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 260 point
Dato : 07-08-08 09:29

Citat
Jeg blev selv "klippet" af en flugtbilist da jeg var 12 år, tre uger på sygehuset, bilistens tilstand kendes ikke da han aldrig blev fundet.

Ja hvs de fandt dem/ham så bare herned med dem/ham så skal jeg lige vise jer hvad jeg ville gøre ved dem

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 08-08-08 03:46

Citat
Sørgeligt, Piaskov, jeg har også altid ment at trafikdrab er mord

Kan IKKE SKRIBE NERE SÅ_________

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 08-08-08 03:57

Citat
Mistede min lille nevø på 3 år til en IDIOT der kørte med MEGET sprit .
Han fik 1½ år i spjældet og frakendt i 3 år ???
,
1 ELLER 3 KLIP ER FOR MEGET_____lol
GENTAHELSER FREMMER _______________//// IDIOT_KØRSEL

SORRY_______________________________
IKKE ET dk EMNE DER ER ET
IRANSJ ren/ tob bærdigt
læs_______

JEG ER IKKE SYNDEREN________
jef KØRER SOM regelt for lanfsomt 110/ km
oh så syntes JEG det går hutigt _________DEN VEJ___;EM
SjIxde TasRzaer__IPM_
føle mrd dug::::::::::::_
'
IKKE MIG
ellrs hop ins på jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Godkendelse af svar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 08-08-08 04:01

Tak for svaret piaskov.

Kan KUN SIGE/ skribe
skie møjkat m <m skal jem og fodre,.

Høber deb er DALLAS vørdig_______OG DET ER DEN

BARE IKKEE LKUMME/ LKAMME
TAKKER_____________igen.

Kommentar
Fra : mosesKOMforbi

Dato : 08-08-08 04:04

BTW________nogen der bil hore hvøerdab man laver POTABLE PROGRANNER

SØVN HAR mange MEN ALDRIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

DAS/ WA duniA________

mennsker fortjener IKKE At leve

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-08 10:09

Citat
mennsker fortjener IKKE At leve

De fleste gør da
Men tak skal du ha