/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fra windows mail til Windows m
Fra : Gitz01
Vist : 432 gange
20 point
Dato : 05-08-08 18:40

Jeg har en arbejdspc hvor jeg bruger mailsystemet Windows mail - nu har jeg imellemtiden købt en anden bærbar og vil gerne flytte kontakter og meddelser over på den nye pc. Kontakterne gik fint at importere med en memorybird - men når jeg forsøger at importere meddelser som jeg har eksporteret fra arbejdspc'en ud på en memorybird - så skriver windows mail i den nye pc at "mapperne ikke indeholder nogle filer eller at de bliver brugt af et andet program" Hvordan får jeg mine mails fra windoxs mail til windows mail? Nogle idéer?
Gitz

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-08 18:59

Du har vel lavet mapper til de mails.

Kommentar
Fra : Gitz01

Dato : 05-08-08 19:00

Ja jeg har lavet en mappe kaldet meddelser som så har et navn givet af Windows kaldet local folders - og jeg kan se at alle meddelser ligger deri

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 20 point
Dato : 05-08-08 21:25

Start Outlook E: og vælg funktioner, vedligeholdelse og knappen lagringsmappe. Marker hele stien og kopier den.
Vælg Kør og kopier stien ind i kørboksen og tryk ok.

Så kommer en mappe med alle dine mail. Marker dem og kopier dem. Så skulle det lykkes.

Kommentar
Fra : Gitz01

Dato : 05-08-08 22:29

Ok det vil jeg prøve men det er jo ikke outlook E jeg bruger derimod "Windows Mail" som det hedder.. det gør måske ikke en forskel??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-08-08 23:12

Min erfaring er at det er bedre at kopiere mails end at eksportere dem.

Kommentar
Fra : Gitz01

Dato : 05-08-08 23:38

Det virkede... tak for hjælpen det var dejligt.

Godkendelse af svar
Fra : Gitz01

Dato : 05-08-08 23:39

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-08 12:23

selv tak.