/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SKAT og PDF-filer
Fra : leob
Vist : 3497 gange
100 point
Dato : 05-08-08 10:47

Jeg bruger XP Pro med SP3og har installeret Adobe Reader 8.1.2 med flere plugins.
Jeg bruger Internet Explorer 7
Når jeg på SKATs hjemmeside vil se f.eks. min årsopgørelse som pdf-fil vises i et nyt vindue:
Siden indlæses - vent et øjeblik
Det øjeblik kommer aldrig.
Jeg har prøvet at installere Adobe reader igen, men installationen afbrydes, da jeg har den sidste nye version med flere plugins.
Jeg har checket på en biblioteks computer, hvor der ikke var problemer.
Jeg har ingen problemer andre steder med pdf-filer.
SKAT har aldrig hørt om problemer med pdf (siger de)
Jeg har selvfølgelig sikret min PC med en række anti-programmer, men da andre pdf-filer slipper igennem og jeg iøvrigt godt kan komunikere med SKAT på hjemmesiden, kan jeg ikke tro, at problemet ligger her
Er der nogen, som har et bud?
leob

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 05-08-08 11:02

Når du går ind på skats hjemmeside logger du så på med digital signatur?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 11:33

Kan du højre klikke og gemme PDF filen i stedet ? Og så åbne filen fra placeringen, hvis ja så kan dit problem måske løses ved IKKE at åbne i browseren, det ændrer du i Adobes indstillinger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-08-08 11:43

måske kunne det være en årsag - der kan jo ske meget mere end man venter

http://www.version2.dk/artikel/8049

Accepteret svar
Fra : muldvarp1

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-08 14:13

Tillad POPUP`s

Kommentar
Fra : leob

Dato : 05-08-08 21:58

kimpetersen
nej - det vil den ikke selvom anmdre steder godt kan. Jeg har måttet skaffe en tast-selv-kode

o.v.n.
Da jeg ikke ser pdf-filen kan jkeg da vist heller ikke gemme den et andet sted. Ved højre klik gemmes selve web-siden hvorfra jeg beder om at på pdf-filen vist

miritdk
Der er ikke tale om nedbrud. Som sagt kan jeg klare det fra en anden computer

muldvarp
Tak - du er tilskrevet point. På web-siden var der næsten øverst den gule linie med tillad pop ups fra dette websted. Så¨virkede det
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 05-08-08 21:58

Tak for svaret muldvarp1.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 05-08-08 23:19

Velbekomme