/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvad er G mail
Fra : bauchmann
Vist : 718 gange
200 point
Dato : 04-08-08 19:00

Hej.
Så er jeg kommet til mit spørgsmål nr 2.
Hvad er G mail?
Torben

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-08-08 19:03

Google E-mail på www.gmail.com - prøv det.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-08-08 19:04

Gmail er en ny slags webmail, som bygger på ideen om, at e-mail kan være mere intuitivt, effektivt og nyttigt. Og måske endda sjovt.
Læs mere her

https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=http%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fhl%3Dda%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl&bsv=1k96igf4806cy<mpl=default<mplcache=2&hl=da

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 19:07

Googles bud på e-mail.
Gmail er en ny slags webmail, som bygger på ideen om, at e-mail kan være mere intuitivt, effektivt og nyttigt. Og måske endda sjovt. Når alt kommer til alt, har Gmail alt det følgende:

Mindre spam
Hold uønskede meddelelser ude af din indbakke med Googles innovative teknologi.
Mobiladgang
Læs Gmail på din mobiltelefon ved at lade telefonens webbrowser pege på http://gmail.com/app. Flere oplysninger
Masser af plads
Over 6997.300465 MB (og stadigt stigende) gratis lagerplads, så du behøver aldrig slette en meddelelse.

her frahttps://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=mail&passive=true&rm=false&continue=https%3A%2F%2Fmail.google.com%2Fmail%2F%3Fnsr%3D1%26ui%3Dhtml%26zy%3Dl<mpl=default<mplcache=2%20&hl=da&utm_source=da-ha-EMEA-da-google&utm_medium=ha&utm_campaign=da

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-08-08 19:25

Ja så er vi 3, der er kommet med det samme link

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 210 point
Dato : 04-08-08 19:29

Hej bauchmann
Efter min mening er det en af de farligste virus på linie med "Hotmail" (jeg mener det alvorligt) da der ikke er nogen garanti for at personen er den han/hun giver sig ud for, og derfor har jeg lavet en effektiv spærring for mail fra den slags afsendere, de bliver simpelthen slettet automatisk, direkte på serveren, jeg skal ikke risikere noget.
Venligst
Bjarnebr

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-08-08 21:35

Hej
Jeg har en del bekendte, som straks hoppede på g-mail - og kort tid efter droppede det igen, fordi det var for ustabilt. - Ikke et udsagn jeg kan garantere for.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 02:14

Gmail er Googles svar på Microsofts Hotmail, jeg foretrækker hotmail

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 05-08-08 07:57

Gmail er noget der ikke kan ikke anbefales.

Hotmail eller Yahoo kan bruges, men er fyldt med reklamer. Du kan også bruge din netudbyders, f.eks. TDC eller Cyberdity, som jeg havde i mange år. Indtil jeg gjorde det fornuftige: Registrerede et et domæne og fik en fornuftig mailadresse som er uafhængig af reklamer og min netforbindelse.

F.eks. ole@jensen.dk (opfundet til lejligheden). Det fornuftige er at den kan du have indtil du ikke gider det længere. Det koster næsten ingenting hvis du ikke ligefrem skal have Gigabytes af lagerplads.

Jeg bruger www.one.com, som er gode lige nu. Der er mange andre muligheder. Hold dig dog fra webhosting.dk.

- og undskyld at jeg bevæger mig lidt ud af en tangent

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 05-08-08 08:02

Tak for svaret bjarnebr.