/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Olie på Akryl (Billedskole)
Fra : Render
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 04-08-08 16:22

Hej Alle
Da min hobby og interesse er billedkunst, er jeg ved at bygge en hjemmeside om emnet. Meningen er, at hjemmesiden både skal fungere som undervisning, debatforum, kunstklub og galleri. Jeg har i den forbindelse to spørgsmål
1.   Er det oliefarve oven på akryl der godt kan forenes eller er det akryl oven på olie, for så vidt vides er en af kombinationerne ikke så heldige.
2.   Er der nogle der kunne tænke sig at dele deres viden, erfaringer, tips og tricks ved at deltage med indlæg på hjemmesiden. Det kunne være emner inden for de allerede valgte kategorier, eller et emne du selv vil skrive om.
Eller har i forslag til emner i savner oplysninger om og ikke kan finde på Internettet.

Hjemmesiden er på et meget tidligt stadige og derfor hverken komplet er fuldt funktionel, men der kan fås en smagsprøve da visse link og sider er bygget færdig. www.art-utopia.dk Det ville glæde hvis jeg hørte fra dig.

Annuller spørgsmålet
Fra : Render

Dato : 04-08-08 16:23

Fejl i indlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-08 16:24

http://www.art-utopia.dk/ her er det rigtige link - dit havde understregning så det ikke virkede