/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny LYD-nørdetråd
Fra : 3773
Vist : 628 gange
500 point
Dato : 04-08-08 15:44

Har i raget og pillet ved noget nyt? Prøvet nye guitarer, instrumenter eller andet. Vil sælge et eller andet, eller købe noget. Alt er velkomment.

Alle uvedkommende kommentarer medfører BL, med mindre de er sjove eller grænsende til vedkommende.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-08-08 19:25

FINT

så blacklist mig

Accepteret svar
Fra : fotowig

Modtaget 500 point
Dato : 05-08-08 08:29

Med fare for at blive blacklistet må jeg tilstå at der ikke sker så meget på lydfronten i øjeblikket.
Men et hjertesuk fra discoverdenen: Når man kører PCDJ på sin bærbare, er det jo rart at der sidder en DAC3 controller i pulten. Hvis altså pisset ikke havde været ligeså dårligt som den er dyr.
Nu har jeg slåsset med 3 forskellige af slagsen og det er det samme hver gang:
Play og cueknapperne har en feeling at halvtørt wienerbrød. Kan man finde en alternativ controller? Eller skal man igang med loddekobben? Lortet Består i at pulten er stillet op når jeg kommer til jobbet, jeg ved aldrig hvilken. Så ??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 08:44

LOOOL Har ikke prøvet at "vende plader" på en bærbar. Men tror faktisk man kan få en pult der kan styre PC'en.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 08:45

Nu bruger du ikke MP3 vel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 10:30
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 10:32
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-08-08 17:06

Citat
Har i raget og pillet ved noget nyt?

Øhhhh. Ja men du må ikke sige det til nogen

Undskyld men kunne ikke dy mig bl mig bare

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 19:01

Netop Pia, du skulle bare lige vide!!!!!!!!!!