/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Batteri til videokamera....
Fra : larsbjoern
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 04-08-08 10:49

Hej
Hjemvendt fra ferie måtte jeg konstatere, at mit - ikke helt nye - digitale videokamera (Sony DCR PC1E) - kun kunne holde batteristrøm i få sekunder, så batteriet er jo nok færdigt!
I tidernes morgen købte jeg et ret stor batteri til det (NP-FS31) og gav ca. kr. 1800,- for det. Det er det der nu er færdigt, og jeg er ret sikker på at det ikke kan betale sig at købe et nyt til den pris.
Findes der alternativer - uorginale batterier e.lign. til en rimelig pris - i givet fald hvor kan et sådant købes ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-08 11:04

Muligvis her:
http://www.google.com/search?sourceid=gmail&q=batterier.dk

Det kan godt være at dit batteri er færdigt, men nogle ældre typer kan godt ændre ladehukommelse.

Det kan evt rettes ved at aflade totalt .....oplade......aflade totalt en fem ti gange.
det er muligt ar dit camera kan aflade totalt ved bare at lade apparatet være tændt uden at filme.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-08-08 12:16

Batteriet her er til en helt anden pris: http://www.billigebatterier.dk/product.asp?product=1115
jeg ville have fundet et link til Batteribyen, men de har den tilsyneladende ikke, ellers en rigtig god service de har i Batteribyen

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 200 point
Dato : 04-08-08 13:19

http://www.batterier.dk/ til 269 kr. På lager igen i uge 37. Du finder beskrivelsen ca. 2/3 nede på siden.

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 04-08-08 14:22

du kan også prøve at kigge på www.batteribyen.dk

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 04-08-08 19:23

Tak for hjælpen til jer alle.
Jeg fandt et på et på 2800 mAh hos mytrendtphone til kr. 149,-, som jeg kan få med det samme!
Har lige været i det skattefrie San Marino i Italien. her kostede et 3000 mAh ca. 130 euro.
Så sandelig lidt af en forskel på orginalt og "uorginalt" !

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 04-08-08 19:24

Tak for svaret alka.
Var fristet til at købe, men har svært ved at vente til uge 37!