/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Office 2000 til Vista?
Fra : hyldeborg
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 03-08-08 15:33

Jeg har lige købt ny computer og på den ligger Windows Vista Home. Manden i PC butikken sagde at Office 2007 fungerer bedre med Vista, end Office 2000 (opgraderet 2003). Er der nogen her der har erfaring med Office 2000 til Vista Home?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 03-08-08 16:25

Vi har vista og Office 2000 og det fungerer helt uden problemer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 16:40

Husk at højre klikke og vælge Kør som Administrator, når du installerer, det er generelt for Vista når du installerer programmer, men jeg har ingen erfaring med Windows Office overhovedet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-08 17:07

Office 2000 går rent ind her på Vista.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-08 17:11

Så er det jo bare at installere den Hyldeborg, og komme i gang med skriveriet

Kommentar
Fra : occo

Dato : 03-08-08 17:41

Den kære butiksmand skulle jo helst prøve at sælge dig en ny version af MS Office ved samme lejlighed, så hans svar var vel hvad, man kunne forvente
Kør du roligt videre med din MS Office 2000, der kræver betydeligt færre ressourcer end MS Office 2007. Med en Vista, der OGSÅ kræver ekstra ressourcer i forhold til Windows XP, vil du blive glad for at kunne køre videre med din 'gamle' Office-pakke.
/OCCO

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-08-08 18:22

Helt uden problemer der vista vist ikke

Efter jeg smed 2003 på Har outlook problemer med at modtage visse mail med PDF filer og den skriver fejl efter send og modtag.

Det problemer har jeg ikke fundet forklaring på eller løsning til..

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 03-08-08 19:32

Tak for svaret granner01. Nu har jeg installeret Office 2000, og så håber jeg også det går problemfrit på min PC. Tak for indlæggene til alle

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-08-08 21:40

Takker og bukker. Alle programmer i Officepakke 2000 fungerer helt uden problemer og har gjort det hele tiden.