/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse til sydafrika
Fra : cccf
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 03-08-08 11:43

Vi skal til sydafrika
Kruger parken og Vinlandet samt Cape Town.
Vi havde tænkt os at tage nogle små gaver med til de børn vi eventuelt mødte på vores vej.
Er der nogle her der har erfaring for om det er en god ide.??
Og hvis det er tilfældet hvad skulle det så være.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-08 11:46

Jeg har ikke lige været der, men i Gambia

Der blev børnene rigtig glade for papir, blyanter, og t-shirts (andre havde karameller med, det blev de også rigtig glade for)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-08 12:58

God ide nordsted1
gaver som gavner deres fantasi og kreativitet
vil jeg også anbefale.

Kommentar
Fra : kgdj

Dato : 04-08-08 10:32

Hej, følg Nordstedt1 forslag. Giv evt. skolebøger. God rejse

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 04-08-08 16:26

Tak for svaret Nordsted1.