/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Når jeg tager mine lyttelapper
Fra : Hansen1001
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 03-08-08 03:50

Når jeg tager mine lyttelapper på, så hører jeg en masse lyde, "atmosfærisk støj"? Men jeg hører også taste lyde, og screenlyde! Ved ikke hvordan jeg ellers skal beskive disse. Der er i det hele taget en masse "sus". det har jeg så ikke lige oplevet førhen. Ja-ja- jeg er vel lidt paranoid. Mit spøgsmål er så bare det; bliver jeg mon aflyttet???
Jeg er virusfri ifølge Threatfire, Spyware doctor, Trend Housecall osv, jeg kan i det meget fjerne af og til høre noget jeg forbinder med menneskelige stemmer. Jeg har IP-telefoni. Det er bare ikke spor rart. Så er der nogen her der hjælpe mig af med den støj, eller er PET efter mig????Hilsen hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-08 08:20

det er helt sikkert PET der lytter med - det er da også pænt af dem at sørge for at du også kan høre dem (tiden for sus fra båndoptagere er forlængst overstået)

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 200 point
Dato : 03-08-08 08:57

Hej Hansen
Jeg syntes du skal prøve at kontakte udbyder.
Det kan måske være at du boer i et ydreområde, eller har fået en linje som er benyttet af mange... (altså at den bliver belastet mere)

Håber du kan bruge dette til noget.

Fortsat GO´ Kandu sommer

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-08-08 09:52

Måske Kina følger med i din gøren og laden ? ? ?

Ej spøg ...

Jeg tror osse du skal kontakte udbyderen. Jeg har selv al forbindelse hos én udbyder...Dansk Bredbånd... med IP-telefoni og internet.

I tidernes morgen havde jeg osse lidt problemer, men der var det jo osse lidt nyt, og en lav hastighed. Nu har jeg 25/25 mbit, og (næsten) aldrig problemer.

Søndagshilsen
TOM

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-08 10:48

Det er kendt problem fra før Dine forældre blev født, ledningerne er ikke ordentligt afskærmet eller fejlen kan ligge ved stikket hvor afskærmningen helst skal hænge sammen med den i lydkortet.

Også derfor hænger der mange gange gange en klump på et datakabel til kamera eller mp3-afspiller, det er simpelthen en magnet der eliminerer støj.

Godkendelse af svar
Fra : Hansen1001

Dato : 03-08-08 12:25

Tak for svaret Rustica.dk.s mvh Hansen