/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6300 hjælp?!!
Fra : jannickd
Vist : 553 gange
100 point
Dato : 02-08-08 22:54

hej, jeg har en nokia 6300, hvor skærmen uheldigvis er gået i stykker.
jeg vil gerne ha bluetooth tændt så jeg kan hente telefonnumre, billeder osv, over på min computer.

så hvis nogen med den samme telefon kunne guide mig hen til bluetooth menuen og få det aktiveret vil jeg blive glad, altså noget i stil med: "tryk menu, to gange op, tryk vælg, en gang ned, og ok". eller sådan noget..

på forhånd tak.
med venlig hilsen jannick

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-08 23:05

Du kan bruge dette link (håber jeg), det vil ikke gå direkte til siden, men skriv nokia 6300 og bluetooth, så skulle du komme til en udførlig forklaring

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-08 23:16

tryk menu
tryk 3 ned
tryk vælg
tryk 6 ned
tryk vælg
tryk 1 op
tryk vælg

tryk læg på

så skulle bluetooth være slået til

Men hvordan du så får kopieret det forskellige til pc ved jeg ikke, hvis det kun er tlf .nr. kan du så ikke bare sætte sim-kort i anden tlf.?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-08 23:22

Nåe jo, det kan man vel i Nokia PC Suite

Accepteret svar
Fra : muldvarp1

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-08 00:40

Nordsted1´s link er fin.
Tryk
menu
1tv
menu
6ned
menu
1op
menu

Sådan virker det på min 6300

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-08-08 09:02

Har du ikke et kabel til den?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-08 09:46

Det første jeg skrev er til Liste visning i menuen

Det mulvarp1 skriver passer til Gitter visning (ikoner)

Hvis du har Fane menu er det:
menu
3 til højre
6 ned
vælg
1 op
vælg

læg på

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : jannickd

Dato : 03-08-08 11:41

Tak for svaret muldvarp1.
Du har lige "reddet mit liv".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-08 11:44

Godt du fik det til at virke, du og andre skulle næsten smide mit link ind i foretrukne, det er faktisk godt til rigtigt mange mobiler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-08-08 12:17

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 03-08-08 12:22

Velbekomme , godt du fik klaret det.